بین بگ چرم بزرگسال مشکی قهوه ای

bestway 43763

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم بزرگسال مشکی قهوه ای از نمونه بین بگ های شیک و دوست داشتنی است که به صورت دو رنگ مشکی و قهوه ای تیره ساخته شده است ، این محصول دارای بدنه چرمی بوده و کیفیت بسیار بالایی را دارد ، همچنین بستر آن بسیار نرم و راحت است ، شما می توانید با خرید این محصول سال های سال از داشتن چنین مبل بین بگ راحتی لذت ببرید .

بین بگ چرم بزرگسال مشکی قهوه ای از سری محصولات جدید کمپانی بست وی می باشد که با ضمانت 2 ساله و گارانتی معتبر توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد ، شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تنها از این درگاه خریداری کنید . این محصول دارای ویژگی های بسیار خوب است و می تواند به عنوان یک نشیمنگاه طبی سال های سال برای شما عزیزان باشد ، بدنه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده و کیفیت بالایی دارد ، همچنین این جنس دارای طول عمر بسیار بالا بوده و می تواند به خوبی در برابر ساییدگی مقاومت کند ، همچنین وزن افراد را تا 180 کیلوگرم می تواند متحمل شود بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود یا پوسته یا محتوای داخلی آن پاره شده یا صدمه ببینند . محتوای داخلی این محصول تشکیل شده از یونولیت ها یا همان فیبر های خرد شده می باشد که در درون یک آستری کپسوله شده اند ، این مواد باعث شده اند تا این بین بگ خاصیت فنری و فرم پذیری داشته باشد ، لازم به ذکر است که رویه و محتوای داخلی این محصول قابلیت تعویض را دارند و شما می توانید در صورت نیاز اینکار را به ساده ترین شکل انجام دهید . ابعاد استاندارد این محصول نیز قادر است افراد بالغ را نیز به خوبی بر روی خود جای دهد .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...