بین بگ چرمی راحتی اینتکس

MBL-02110

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی راحتی اینتکس با ضمانت نامه دو ساله، طراحی و رنگبندی زیبا و متنوع، دارای تحمل وزن بالا، نشیمنگاه گود راحت برای استراحت های روزانه در فروشگاه مرکزی اینتکس

بین بگ چرمی راحتی اینتکس از پارچه چرم مصنوعی درجه یک، بسیار با کیفیت و با مقاومت بالا ساخته شده است.  از این رو دارای قابلیت شفاف بودن و براق بودن بوده و می تواند با زیبایی که داشته در نقاط مختلف خانه به کار برود. این محصول به جهت استراحت کردن افراد در طول روز استفاده می شود و در بخش های مختلف منازل مانند اتاق نشیمن، اتاق های خواب و یا مقابل تی وی قرار می گیرد، در این صورت برای تماشای فیلم می توان بر روی این بین بگ قرار گرفت و از تماشا فیلم لذت کافی را برد و نهایت لذت و آرامش را با آن تجربه کرد و در صورت داشتن کار با رایانه، لپ تاپ و یا مطالعه کتاب می توانید از این محصول پرکاربرد استفاده نمایید و آن را محلی برای نشستن قرار دهید. با این وجود این بین بگ محصولی برای استفاده مداوم می باشد و در طولانی مدت به کار می رود و دارای طول عمر عالی و کیفیت فوق العاده می باشد. لازم به ذکر است دوخت های این کالا با ضخامت محکم و زیاد بوده و و در واقع در طراحی زیبا محصول نقش مهمی دارند و از این رو می تواند هم دارای زیبایی ظاهری باشد و مقاومت های لازم در برابر فشار و وزن بالا افراد را نیز ایجاد کند. شما می توانید این بین بگ چرمی را در مرکز اصلی و تولیدی مبل شنی و بین بگ سایت اینتکس بدون واسطه از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت نسبت به دیگر سایت ها جهت استفاده در منازل، ویلاها، مهد کودک ها، آتلیه و دیگر مکان های مورد نیاز خریداری کرده و از آن بهره ببرید. شما می توانید این محصول را با طرح های مختلف سفارش دهید. برای دیدن، مشاوره و خرید این بیگ فوق العاده با همکاران ما در نمایندگی فروش اینتکس در ارتباط باشید.

 نوعخانگی، اداری، مسافرتی
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی تر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه چرمی ضدآب
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو سال
  اقلام همراه _
 کد محصول  MBL-02110

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...