بین بگ چرمی تک نفره

mobl_99540

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی تک نفره محصولی با کیفیت به همراه طراحی جدید و مدرن، مناسب برای استفاده تمام سنین، دارای دو سال ضمانت نامه معتبر و ارسال سریع به سراسر کشور

بین بگ چرمی تک نفره، یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس بوده که به تازگی به تولید رسیده و به بازار عرضه شده است و میتوان آن را نمونه کاملی از این نوع محصولات به شمار آورد چرا که با راحتی بالا و دوخت های محکم و دقیق تا مدت ها مکانی مناسب برای استراحت شما خواهد بود. اندازه این محصول به حدی است، که می تواند یک فرد بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. این حجم مناسب و استاندارد باعث شده تا این بین بگ در محیط های مختلف برای استراحت های طولانی مدت مناسب باشد و همچنین شما می توانید آن را در اتاق های شخصی خود برای مطالعه، استراحت و یا خواب استفاده کنید. این بین بگ چرمی علاوه بر اندازه و حجم متناسب، راحتی بسیاری نیز داشته که البته این راحتی را تا حد زیادی مدیون به جنس رویه و همچنین بدنه آن بوده، که در مورد رویه آن باید گفت قابلیت تعویض آن به شما این امکان را می دهد تا در صورت خستگی از ظاهر آن به راحتی آن را با رویه ای دیگر جایگزین کرده و تنوعی برای محیط منازل و یا ادارات خود ایجاد کنید. جنس به کار رفته در ساخت این رویه از نوع پارچه چرم بوده که راحتی و نرمی زیادی را به محصول می بخشد. جنس مواد داخلی این کالا در واقع، از مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه یک ساخته و پر شده که دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و می تواند به راحتی به فرم و شکل بدن شما تغییر حالت دهد. این مواد داخلی دارای امکان تغییر مقدار هستند، پس شما میتوانید آن را بنا به استفاده و سلیقه خود تغییر داده و از آن به هر صورت که تمایل دارید، استفاده کنید. این محصول یکی از بهترین محصولات در این فروشگاه بوده و شما برای تهیه آن می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و این بین بگ چرمی تک نفره را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. 


 نوع  خانگی، اداری
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_99540

بین بگ چرمی تک نفره یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در تولیدی سنتر اینتکس در دسته بندی بین بگ ها می باشد که میتواند برای استفاده های مختلف مانند تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ و یا مطالعه به کار گرفته شود و همینطور علاوه بر این کاربرد ها نیز قابلیت های مختلفی به آن افزوده شده و شما میتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات اینتکس بوده که تاکنون با استقبال بالای خریداران مواجه شده است و به دلیل ویژگی های خاصی که این محصول داشته میتواند برای تمامی افراد مختلف مناسب باشد. جهت آشنایی و بررسی بیشتر این محصول، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

استفاده بدون محدودیت از محصول و وزن کم آن

این محصول وزن بسیار کمی داشته که حدودا 5 کیلوگرم بوده و با توجه به حجم و اندازه ای که این بین بگ دارد وزنی کاملا استاندارد و عالی محسوب می شود و شما میتوانید آن را با خود در هر مکان و جایگاهی جابجا کرده و مورد حمل نقل قرار دهید و همینطور آن را مورد استفاده های مختلف قرار دهید. طراحی خاص این محصول باعث شده تا هنگام استراحت و نشستن بر روی آن، بین بگ یک حالت تکیه گاه به خود گرفته که سر و گردن شما را به صورت کامل پوشش می دهد و شما میتوانید به آن تکیه دهید. علاوه بر این ها، ظاهر این محصول نیز با ترکیب رنگی مناسب و زیبایی که داشته میتواند به سادگی در هر محیط از منزل با وسایل و دکور های مختلف منزل ست شود و به این ترتیب شما می توانید بدون هرگونه محدودیت از این بین بگ فوق العاده کنید.

جنس رویه فوق العاده لطیف و راحت

علاوه بر تمامی این ویژگی ها، رویه این محصول نیز در راحتی آن نقش مهمی را ایفا کرده و می تواند حس خوب و راحتی بسیاری را به شما منتقل کند. این رویه که از جنس مخمل درجه یک در نظر گرفته شده، میتواند در مقابل انواع فشار و ساییدگی مقاومت کند و علاوه بر راحتی زیادی داشته، هنگام استفاده ی طولانی از آن مشکلی نخواهید داشت.

محتوای داخلی و یونولیت های منعطف

لازم به ذکر است در قسمت داخلی این کالا از یونولیت ها و فوم های بسیار نرم استفاده شده تا محصول پس از مدتی استفاده، بتواند شکل بدن شما را به خود بگیرد و به این ترتیب است که شما می توانید از آن در طولانی مدت استفاده کنید و از استراحت روی آن لذت ببرید. این فیبر ها باعث شده اند تا پس از مدتی این مبل شنی به شکل بدن شما تغییر شکل داده و این مورد باعث جلوگیری از خستگی شما در طولانی مدت خواهد شد. این بین بگ فوق العاده محصولی از شرکت سنتر اینتکس بوده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ساییدگی دارد و قابل استفاده برای تمام سنین بوده و شما می توانید بدون نیاز به نگرانی خاصی از آسیب دیدن آن از این محصول استفاده کنید.

نحوه سفارش

این محصول ایده آل یکی از زیبا ترین و نرم ترین محصولات موجود در شرکت اینتکس می باشد که شما می توانید آن را در قسمت های مختلف منزل استفاده کرده و از آن لذت ببرید. برای تهیه این بین بگ می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن را تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...