بین بگ پارچه ای بزرگسال

MBL-12061

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بین بگ پارچه ای بزرگسال با رویه نرم و ضد حساسیت همراه با دوخت های مستحکم که این محصول را در برابر فشار های وارد به خوبی مراقبت می کند ، پارچه استفاده شده در ساخت این بین بگ ضد سایش می باشد و در صورت لزوم می توانید اقدام به جدا کردن و شستشو آن نمایید ، در بخش داخلی این بین بگ از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است .

بین بگ پارچه ای بزرگسال دارای رنگبندی های متنوع و زیبایی می باشد که علاوه بر زیبای منحصربفرد دارای کیفیت ساخت و همچنین راحتی استانداردی است . این محصول دارای پارچه رویه ای مقاوم و مستحکم می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن را می توان قابلیت شستشو دانست . برای شستشو این بین بگ می توانید از زیپ تعبیه شده در کف این محصول کمک گرفته و اقدام به جدا کردن پارچه نمایید ، فقط باید توجه داشته باشید که پس از شستشو این پارچه را در هوای آزاد خشک نمایید . اما از بخش های اصلی بین بگ ها می توان به ساختار داخلی آن ها اشاره داشت . در بخش داخلی این محصول و درون آستر داخلی آن از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا ، انعطاف پذیری مهندسی شده ای را فراهم می آورد . با توجه به ساختار داخلی استانداردی که برای این بین بگ تعبیه شده است قابلیت تحمل وزن آن به 140 کیلو گرم افزایش پیدا کرده است . همچنین باید توجه داشته باشید که در صورت لزوم امکان تعویض ساختار داخلی بین بگ نیز به راحتی وجود دارد و مواد داخلی آن توسط فروشگاه سنتر اینتکس به صورت جداگانه ارائه می شود . وزن این محصول بر خلاف ابعاد بزرگی که دارد سبک می باشد و وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم را داراست . بین بگ پارچه ای بزرگسال را همین حالا می توانید با برترین کیفیت و قیمت از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخصوص
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...