بین بگ مخمل یک نفره راحتی

mobl_9842

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل یک نفره راحتی از سری محصولات شیک و با دوام و قابل استفاده برای انجام کارهای روزانه و استراحت شما ساخته و تولید شده که تحت ضمانت نامه معتبر 2 ساله توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد.

بین بگ مخمل یک نفره راحتی یکی از مدرن ترین محصولات شرکت سنتر اینتکس بوده که با ظاهر زیبا و جذابی که داشته در کمترین زمان به محبوبیت بالایی در میان خریداران دست یافته است. این کالا به صورت تقریبا گرد طراحی شده و همینطور دارای نشیمنگاهی فرو رفته است که همین ویژگی سبب شده بدن شما در موقعیت بسیار مناسبی قرار بگیرد و دچار بدن درد و خستگی و... هنگام نشستن های طولانی مدت نشوید. این محصول با توجه به طراحی جدید و مدرنی که داشته بهترین گزینه برای محیط های خانگی و همچنین کاری و اداری شما بوده که می تواند دیزاینی خاص و متفاوت را ایجاد کند. لازم به ذکر است این بین بگ همانند دیگر محصولات تولید شده نیاز به راه اندازی خاصی نداشته و با نشستن های طولانی مدت شما بر روی آن، فرم و حالت بدن شما را گرفته و باعث راحتی بسیار شما می شود. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده که علاوه بر لطافت و خاصیت ضد تعریق و ضد آبی که داشته، بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی و همینطور وزن بالا می باشد، از دیگر مزیت های این کالا می توان به قابل شستشو بودن رویه آن نیز اشاره کرد که خیال شما از بابت لک و کثیف شدن های احتمالی راحت می کند. محتوای درونی این مبل از با دوام و مقاوم ترین مواد داخلی ساخته و پر شده که از انعطاف بالایی برخوردارند و به خوبی تمام بدن شما را هنگام نشستن در بر می گیرند. از دیگر ویژگی هایی که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت بوده، این است که بین بگ دارای وزن بسیار کم و سبکی بوده و به راحتی قابل جا به جایی به هر مکان و جایگاهی است و همچنین این محصول جهت آسوده خاطر بودن مصرف کنندگان عزیز دارای ضمانت نامه دو ساله نیز می باشد .

 نوع  خانگی، اداری 
 طول  90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل 
 ضمانت نامه 2ساله
 اقلام همراه  _
 محتوای داخلی  یونولیت(فیبر)
 کد محصول  mobl_9842

بین بگ مخمل یک نفره راحتی محصولی بسیار شیک و زیبا که به همراه ضمانت نامه دو ساله معتبر توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده که لازم به ذکر است این محصول به دلیل کیفیت و دوام بالایی که داشته جزوء کالاهای پرفروش این شرکت است، همانطور که گفته شد این بین بگ دارای رویه و بدنه از بهترین نوع پارچه بوده و این پارچه توسط بهترین خیاطان و پیشرفته ترین دستگاه ها دوخته و طراحی شده که همین موضوع سبب طول عمر، کیفیت و دوام بالا محصول شده است. محتویات تشکیل دهنده داخلی آن نیز بسیار نرم و منعطف بوده و موجب شده تا این محصول بتواند به راحتی با بدن شما شکل و فرم گرفته و آن را در بهترین و مناسب ترین موقعیت ممکن قرار دهد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر این محصول پرداخته و شما را در خرید این بین بگ مخمل یک نفره همراهی می نماییم.

مقاومت و تحمل وزن : قسمت رویه و بدنه این کالا بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و همین ویژگی این محصول را دارای طول عمر بسیاری کرده است و به دلیل طراحی استاندارد و لطافت بالا شما هنگام استفاده از آن حس بسیار خوب و خوشایندی خواهید داشت. یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید بسیار مورد توجه خریداران عزیز بوده میزان تحمل وزن محصول مورد نظر است. این بین بگ با توجه به اینکه خودش وزن بسیار کمی دارد ولی می تواند وزن های بالا را تحمل کرده و به همین دلیل جا به جایی آن بسیار آسان خواهد بود و به دلیل ابعاد و حجم کمی که داشته به راحتی در هر مکانی قابل استفاده و جا به جایی است.

طراحی شکل ظاهری : از آنجایی که شکل مناسب و زیبا در انتخاب بین بگ شما نقش مهمی دارد طراحان این محصول تمام سعی خود کرده تا محصولی با ظاهر زیبا و در عین حال مقاومت بالا به بازار عرضه کنند. این کالا به دلیل طراحی استاندارد و زیبا در ابعاد و حجم مناسب برای استفاده در محیط و منازل کوچک نیز بسیار مناسب است. همانطور که گفته شد این محصول از اندازه و ابعاد ایده آلی برخوردار بوده و از مواد محکم و مقاومی ساخته شده تا وزن اضافی را تحمل کند و همچنین از این محصول افراد بزرگسال نیز می توانند استفاده کنند. 

طریقه استفاده و نگهداری : همانطور که گفته شد این بین بگ راحتی می تواند تحمل وزن بالایی داشته باشد اما شما باید از پریدن و پرت کردن این محصول خودداری کنید زیرا این کار ممکن است باعث پاره شدن قسمتی از دوخت آن شود و همچنین بهتر است هنگام شست و شوی این محصول رویه آن برعکس کرده و تا حدی که امکان دارد از آب ولرم و یا سرد جهت تمیز کردن آن استفاده کرده تا رنگ پارچه ثابت بماند و البته لازم به ذکر است این کالا در صورت پارگی نیز به راحتی قابل تعمیر است. 

نحوه سفارش : شما عزیزان می توانید برای خرید این بین بگ منحصر به فرد و فوق العاده به سایت اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و کالا مورد نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...