بین بگ مخملی سایز بزرگ

MBL-6554

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی سایز بزرگ محصولی با طراحی ظاهری متفاوت و مقاوم، قابل استفاده برای دو نفر همزمان، خرید از طریق فروشگاه اینتکس، نمایندگی انحصاری فروش محصولات راحتی در ایران

بین بگ مخملی سایز بزرگ محصولی جدید و زیبا از کمپانی معروف و معتبر اینتکس بوده که با طول عمر بالا و مقام به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول جذاب از بدنه ای با جنس مخمل ساخته شده است که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده و کاملا ضد تعریق نیز می باشد و این محصول وزن بدنه بسیار کم و سبکی داشته که به همین سبب موجب شده تا حمل و نقلی آسان داشته باشد. مواد داخلی یونولیتی محصول از وزن کم و نرمی بالایی برخوردار هستند. این بین بگ مخملی تولید شده در شرکت اینتکس بوده که دارای توان تحمل وزن بسیار زیادی می باشد. لازم به ذکر است که ابعاد تولیدی این محصول برای استفاده همزمان دو فرد بزرگسال طراحی شده اما در صورت تمایل می توانید از آن به عنوان تخت یک نفره راحتی نیز بهره برداری کنید. این محصول با قابلیت شارژ مجدد مواد داخلی یونولیتی و انتخاب رنگ بدنه با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و همچنین در جهت مراقبت از این محصول باید گفت که از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش آن باید جدا خودداری نمایید و یا وزنی بیش از توان تحمل بین بگ به بدنه آن وارد نکنید. این کالا از طرف نمایندگی مرکزی اینتکس دارای دو سال ضمانت نامه نیز بوده است و اگر در صورت استفاده ناآگاهی و استفاده نادرست آسیبی به پوشش وارد شود، توجه داشته باشید که پارچه بدنه محصول قابل تعویض و یا تعمیرات نیز می باشد و حتی مواد داخلی محصول نیز در صورت بروز هرگونه مشکل قابل شارژ مجدد و یا حتی تعویض می باشند. بین بگ مخملی سایز بزرگ محصولی با قابلیت شستشو رویه و انتخاب رنگ بدنه بوده است که به سهولت حمل می شود. شما عزیزان برای خرید این کالا زیبا و سفارش رنگ بدنه دلخواه خود، می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نماید.

 نوع خانگی، اداری
 طول 130 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع  75 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخملی
 تحمل وزن 260 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه -
 کد محصول MBL-6554

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...