بین بگ مخملی راحتی

bwstway 43801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,380,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی راحتی محصولی ساده و شیک ، با طراحی مدرن ، به تازگی تولید و عرضه بازار شده که با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد از فروش ویژه ای نسبت به دیگر بین بگ های این شرکت برخوردار بوده است .

بین بگ مخملی راحتی از دیگر محصولات با کیفیت و بسیار زیبا که شرکت بست وی از مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت این کالا استفاده کرده تا اطمینان خریداران را به خود جلب کند . این محصول با طراحی ساده در عین حال بسیار شیکی که دارد در رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبا که در تصاویر مشاهده می کنید موجود می باشد که میتواند ظاهری جدید و مدرنی را برای انواع دکور محیط خانگی خود فراهم سازید . از دیگر موارد این محصول می توان به نوع جنس بدنه این بین بگ اشاره کرد که از پارچه مخمل ساخته شده و علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی های احتمالی میباشد که سبب شده شما خریداران بتوانید با خیالی راحت بر روی این محصول به استراحت بپردازید . همچنین با توجه به ابعادی که این بین بگ راحتی دارد می توانید آن را در هر مکانی که بخواهید قرار دهید ، از طرفی با وزن بسیار سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد که از دیگر مزیت های این کالا به شما می آید . محتوای داخلی این مبل شنی از فیبر یا همان یونولیت خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد بسیار منعطف بوده که با نشستن بر روی آن فرم بدن شما را گرفته که باعث می شود هنگام نشستن های طولانی مدت خود بر روی کالا دچار درد در ناحیه کمر شوید . همچنین در قسمت زیرین این کالا یک زیپ نصب شده است که شما میتوانید در صورت نیاز رویه کالا را از آستر جدا کرده و آن را شستشو دهید . جهت خرید این بین بگ می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و کالا را به صورت اینترنتی و حضوری خردیداری نمایید . 

 نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم 
 جنس بدنه  پارچه مخمل
 مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت 2 سال
 کد محصول bwstway 43801

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...