بین بگ مخملی بزرگسال

bestway 43825

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی بزرگسال محصولی خاص و منحصر به فرد ، با طراحی خاص و مدرن ، دارای وزن بسیار پایین و تحمل وزن بالا ، محصولی ایده آل برای استراحت های روزانه شما می باشد که توسط نمایندگی سنتر اینتکس همراه با با ضمانت نامه ای 2 ساله به فروش می رسد .

بین بگ مخملی بزرگسال نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده از برند اینتکس می باشد که بسیار زیبا و مقرون به صرفه می باشد و نسبت به کیفیت و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت کالا استفاده شده است ارزش خرید بالایی دارد . این محصول با بهره گیری از طراحی بی نظیر و ساختاری نرم و راحت از محصولات محبوب این نمایندگی به شمار می آید که توجه بسیار از افراد را به خود جلب می کند ، علاوه بر این با توجه به نشیمنگاه منعطفی که دارد بسیار حالت پذیر بوده و شما با هر بار نشستن بر روی آن می توانید بدن خود را در بهترین حالت قرار داده و احساس ناخوشایند و خستگی در نشستن های طولانی خود نداشته باشید . علاوه بر این شما می توانید این کالا را با توجه به رنگ بندی های متنوعی که در تصویر مشاهده می کنید سفارش داده و ظاهری مدرن و جدیدی را برای منازل و یا محل کار خود ایجاد کنید و از داشتن آن لذت ببرید . همچنین جنس بدنه این کالا از پارچه مخملی ساخته شده که بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی ها می باشد که می توانید با خیالی آسوده سالیان سال از آن استفاده نمایید و در صورت نیاز و ایجاد لک و کثیفی ، رویه را از طریق زیپی که در قسمت زیرین کالا نصب شده است از آستر جدا کرده و به راحتی با لباس شویی شستشو دهید . در ساختار داخلی این کالا نیز از فوم یا همان یونولیت خرد شده تشکیل شده است که بسیار مستحکم و انعطاف پذیر در مقابل فشار و ضربه می باشد ، قابل ذکر است که شرکت سنتر اینتکس با خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان خود قرار داده است می توانید در صورت نیاز محتوای داخلی کالا را از نمایندگی اینتکس تهیه کرده و مواد شنی داخل محصول را کم و زیاد کنید . شما می توانید این هپی چیر خاص را همراه با ضمانتی 2 ساله از نمایندگی سنتر اینتکس خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
  مواد داخلی  یونولیت خرد شده
 جنس بدنه پارچه مخمل 
 قابلیت شستشو دارد 
 ضمانت 2 سال
 کد محصول bestway 43825

بین بگ مخملی بزرگسال که تصویر آن را در بالا صفحه مشاهده می کنید، نمونه ای از بین بگ های بسیار زیبا می باشد که با رنگ بندی های متفاوت و جذاب طراحی شده است. از این بین بگ می توانید علاوه بر داشتن نشیمنگاه نرم و راحت در دیزاین داخلی خانه یا اتاق خوابتان استفاده کنید و از آنجا که خرید این کالا می تواند به نسبت مبل های چوبی و کلایسک ارزان تر باشد، پیشنهاد می شود که این محصول را جایگزین آن ها کنید چراکه این کالا کیفیتی برابر و حتی بهتر از آن ها را داشته که از ویژگی های این بین بگ می توان به وزن 5 کیوگرمی آن اشاره کرد که در صورت تمایل می توانید به راحتی بین بگ خود را جابجا کرده و در محل جدیدی قرار دهید. لازم به ذکر است که این محصول دارای بدنه ای بسیار قوی بوده که می تواند وزن افراد تا 140 کیلوگرم تحمل کند. از این رو تمامی افراد می توانند بدون اینکه نگران وزن زیاد خود باشند از این بین بگ استفاده کنند.

رنگ بندی زیبا و طراحی استاندارد 

این محصول در واقع دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی بوده که در زمان خرید شما می توانید مدل و رنگ مورد نظر را به صورت تلفنی در فروشگاه اینتکس سفارش دهید تا برای شما در کوتاه ترین ممکن زمان تولید و ارسال شود. اما طراحی این محصول به گونه ای بوده که از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار است تا افراد هنگام استفاده شکل مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه به این بین بگ بدهند و همچنین این بین بگ از مواد داخلی با کیفیت و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد.

تغییر میزان مواد داخلی

از دیگر مزیت های جذاب این محصول امکان تغییر دادن میزان نرمی و سفتی آن است، برای مثال زمانی که افراد به محصولی با نشیمنگاه سفت نیاز دارند میزان مواد داخلی آن را بیشتر کرده و برعکس زمانی که افراد تمایل به سطحی منعطف دارند باید از میزان مواد داخلی آن کم کنند تا در آن فضای خالی ایجاد شده و این بین بگ بزرگسال بتواند به بهترین شکل در برگیرنده شخص استفاده کننده باشد.

وزن کم و جابه جایی آسان

این بین بگ دارای وزن کم و سبکی بوده که همین موضوع سبب جا به جایی و حمل و نقل آسان آن شده و به همین سبب شما می توانید به آسانی این محصول را مورد جا به جایی به هر مکان و جایگاهی قرار دهید، این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از بین بگ راحتی خود در هر قسمتی از خانه و یا محل کار استفاده کنید و همچنین وزن کم این کالا را نیز می توان یکی دیگر از مزایای این محصول نسبت به دیگر مبل های چوبی و فلزی دانست زیرا مبل های چوبی و فلزی علاوه بر وزن سنگین، به سختی قابل جا به جایی بوده و اغلب به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند. 

سخن پایانی و نحوه سفارش

اگر شما به دنبال محیطی راحت برای استراحت خود هستید، پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد و ایده آل است. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...