بین بگ مخملی اینتکس اصل

MBL-9223

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی اینتکس اصل بسیار با کیفیت و مقاوم برای استفاده کودکان و خردسالان، قابل استفاده به عنوان مبل راحتی در تمام محیط های خانگی

بین بگ مخملی اینتکس اصل محصولی زیبا و با کیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده و جنس بدنه این محصول از پارچه درجه یک مخملی است که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین و به خصوص کودکان بوده است. این بین بگ مخملی کاملا به صورت گرد ساخته و طراحی شده و با توجه به فرم پذیری بسیار خوب محصول، شما می توانید فرم دلخواه خود را به محصول داده و از آن برای نشستن استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید به کمک دست به بین بگ خود فرم دهید و در هر قسمت آن که دوست دارید بنشینید که با نشستن شما، این محصول فرم گرفته و می تواند پشتی خوبی نیز برای شما باشد. لازم به ذکر است مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس الیاف منعطف می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری محصول افزوده است. این بین بگ دارای ضمانت 2 ساله نیز بوده که به شما کمک می کند تا از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید. در قسمت زیرین این محصول یک زیپ هم طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول کم یا زیاد نمایید و بین بگ مورد نظر خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویه محصول را جدا کرده و به راحتی شستشو دهید. همچنین این محصول با توجه به رنگ و طرحی که داشته برای شما این شرایط را فراهم می کند تا از این محصول به عنوان دکوراسیون در اتاق خواب نیز استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن نمایید و برای خرید این کالا فوق العاده با تلفن های این مرکز تماس بگیرید. 

 نوع خانگی؛ مهد کودک ها، مسافرتی
 طول 60 سانتی متر
 عرض  60 سانتی متر
 ارتفاع  55 سانتی متر
 محتوای داخلی الیاف
 جنس بدنه  مخملی
 ضمانت دو ساله 
 اقلام -
 کد محصول MBL-9223

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...