بین بگ طرح گل

bin-3121

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طرح گل محصولی تفاوت و شاداب از برترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شود .

بین بگ طرح گل یک محصول خاص و شاد بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است که ظاهری شاداب و فانتزی به منزل شما میدهد . این محصول ساختاری گرد  با ابعاد مناسب که مشابه به بسیاری  از نمونه های تولیدی این گروه از محصولات است که بسیار سبک و قابل جابه جایی می باشد . جنس بدنه محصول از نوع پارچه مخمل انتخاب شده که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده و کاملا ضد تعریق است که می تواند . به همین دلیل از این محصول برای استراحت های طولانی می توانید بهره برداری نمایید. برای طراحی بدنه محصول و زیبایی کالا از پارچه طرح گل استفاده شده و موجب شادابی روحیه شما شود . مواد داخلی محصول از نوع یونولیت بوده که قابل تعویض و یا شارژ مجدد نیز می باشد . این محصول ساختاری متفاوت داشته و کاملا اماده به دست شما رسیده که نیاز به راه اندازی ندارد و دارای 2 سال ضمانت میباشد که شرکت سنتر اینتکس ئر اختیار مشتریان قرار داده است . بدنه این محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده آلی خواهد رسید . شما مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر آن دریافت نمایید .

طول 91 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 63 سانتی متر
رنگ بدنه گل دار چند رنگ
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...