بین بگ طرح توپ نوجوان

45667 wenzel

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طرح توپ نوجوان محصولی زیبا و مقاوم ، جهت استفاده و راحتی کودکان و نوجوانان طراحی شده است که همراه با ضمانتی 2 ساله از طریق نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

بین بگ طرح توپ نوجوان نمونه ای دیگر از محصولات بی نظیر با طرحی زیبا و مورد پسند کودکان و نوجوانانی که علاقه زیادی به ورزش و فوتبال دارند بوده است . شما می توانید از این کالا در اتاق خواب ها و اتاق پذیرایی ، هنگام تماشای تلویزین و بازی با گیم نت ها استفاده کنید و ظاهری مدرن و جدیدی را برای محیط خانگی خود ایجاد کنید . در خصوص رنگ این کالا باید عنوان کرد که از دو ترکیب سفید و مشکی می باشد که می تواند شادی را برای فرزندان شما به ارمغان بیاورد ، همچنین می توانید این کالا را با توجه به رنگ بندی های متنوعی که دارد در سایت سنتر اینتکس مشاهده کنید و طبق سلیقه خود رنگ این بین بگ راحتی را سفارش دهید . رویه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است ، این نوع از پارچه از مقاوم ترین در عین حال شیک ترین پارچه ها می باشد که آن را از دیگر پارچه ها متمایز ساخته و بسیار مستحکم در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد و به راحتی قابل شستشو با مواد شوینده است . لازم به ذکر است محتویات داخلی تشکیل دهنده این کالا از فوم (یونولیت) خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و با نشستن بر روی آن فرم اندام ها را گرفته و دچار درد و خستگی نمی شوید . از سوی دیگر شرکت اینتکس با توجه به خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران قرار داده است می توانید پارچه ، آستر و حتی محتوای داخلی را در صورت آسیب دیدگی به راحتی تعمیر کنید و فقط کافیست با نمایندگی اینتکس تماس گرفته تا خدمات لازمه بر عهده گرفته شود . جهت خرید این بین بگ می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کالا را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید . 

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر 
 ارتفاع 95 سانتی متر
 تحمل وزن  120 کیلو گرم
 مواد داخلی فوم خرد شده
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 ضمانت 2 سال
 کد محصول 45667 wenzel

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...