بین بگ طبی خوابیده اینتکس

mobl_6444

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,430,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی خوابیده اینتکس با کیفیتی بسیار فوق العاده در فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش انواع بین بگ، مبل شنی و... با بهترین کیفیت، ارزان ترین قیمت و ارسال رایگان به سراسر کشور  

بین بگ طبی خوابیده اینتکس یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس، با ساختاری متفاوت می باشد که در حالت درازکشیده نیز می توانید از آن استفاده کنید. رویه این بین بگ، در مقاومت در برابر فشار و ضربه زبان زد است. لازم به ذکر است این بین بگ در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید. در بخش داخلی این کالا از الیاف ابریشمی استفاده شده که استحکام بالا در کنار حالت پذیری ایده آل را برای شما فراهم می آورد. همچنین این مواد داخلی در این بین بگ دارای استحکام بسیار بالا می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلو گرم را برای شما فراهم آورده است. در بخش زیرین این بین بگ نیز یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی این محصول نمایید و همینطور که تصاویر مشاهده می کنید قسمت بالایی این محصول کمی شیب دار بوده تا در هنگام خوابیدن آرگونومی بدن را به خوبی حفظ نماید. طراحی دقیق و ابعاد راحت این محصول موجب شده تا برای استفاده در منازل یک انتخاب مطمئن باشد. این نمونه عالی امکان انتخاب رنگ بدنه را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم اورده پس به راحتی می تواند رضایت سلیقه های مختلف را جلب کند. بین بگ طبی خوابیده اینتکس یک محصول جذاب و ایده ال برای استفاده در منازل و یا حتی محل کار شما بوده و این محصول به دلیل طول عمر بالا توانسته رضایت خاطر بسیاری مصرف کنندگان عزیز را جلب کند. این کالا جدید و مدرن با دو سال ضمانت از طریق نمایندگی اینتکس به بازار عرضه شده که شما می توانید به راحتی و با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس اقدام به خرید این بین بگ کنید.

 نوعاداری، خانگی
 طول 110 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضد تعریق
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_6444

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...