بین بگ صورتی زیرپایی دار اینتکس

hc262019

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ صورتی زیرپایی دار اینتکس محصولی بسیار نرم و منعطف و مقاوم در برابر آسیب دیدگی ساخته شده از پارچه برزنتی و یونولیت خرد شده در ساختار داخلی مناسب برای افراد با هر وزنی می باشد . خرید بین بگ به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق کارخانه اینتکس از تمام نقاط کشور میسر می باشد .

بین بگ صورتی زیرپایی دار اینتکس یکی از راحت ترین تولیدات کارخانه اینتکس بوده که به سبب دارا بودن رنگی جذاب و مقاوم ترین رویه به یکی از پرفروش ترین محصولات برند اینتکس مبدل شده است . دوخت عالی و ظرافت و دقت در طراحی این بین بگ موجب شده است که محصول پیش رو علاوه بر راحتی ، از ظاهری خوشایند برخوردار باشد . و بدن را در حالت مناسبی قرار داده و با استفاده از یک زیرپایی کوچک که برای آن تعبیه شده است پا ها نیز در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و می توانید ساعت ها به استراحت بپردازید . رویه این بین بگ از پارچه برزنتی در نظر گرفته شده است که قابل تعویض و شستشو بوده و سال ها بدون ایجاد پوسیدگی قابل استفاده خواهد بود . نرمی و انعطاف پذیری آن نیز به سبب وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن بوده که در برابر ضربه مقاوم بوده و به سادگی قابل تعویض و یا تغییر در حجم می باشد . استفاده از مواد ذکر شده در تولید این بین بگ جذاب موجب شده تا محصولی مقاوم ، راحت و مهم تر آن که محصولی سبک با وزن ناچیز 6 کیلو گرم پیش رو داشته باشید . این امر استفاده و جابه جایی آن را آسان نموده و تحمل وزنی معادل 150 کیلو گرم استفاده از آن را برای افراد با وزن بالا امکان پذیر نموده است . برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از تولیدی بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...