بین بگ شیب دار راحتی قرمز

intex-87322

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیب دار راحتی قرمز نمونه ای از پرفروش ترین و پرطرفداترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس، دارای تحمل وزن بالا و طراحی منحصر به فرد و جدید، به همراه ضمانت کالا و ارسال رایگان آن به سراسر کشور 

بین بگ شیب دار راحتی قرمز از جمله زیباترین و پرفروش ترین بین بگ های موجود در بازار بوده است که از بدنه ای کاملا انعطاف پذیر و طراحی بسیار کاربردی، برخوردار می باشد. این بین بگ شیب دار را می توانید با طرز قرار دادن متفاوت بر روی سطح زمین برای مصارف مختلف استفاده کنید چراکه این محصول علاوه بر دیگر ویژگی ها امکان استفاده به عنوان تشک یک نفره را نیز دارد و به همین دلیل می توانید از این بین بگ برای فضاهای داخلی منزل مانند اتاق خواب ها و یا دفتر کار خود استفاده کنید تا در زمان استراحت و مطالعه و کار با لپ تاپ و... موجب راحتی و آسایش شما عزیزان شود. این محصول زیبا از تکیه گاهی شیبدار و انعطاف پذیر نیز برخوردار بوده که این تکیه گاه متناسب و می تواند تمامی سطح کمر و گردن شما را پوشش دهد تا بدن و ستون فقرات مصرف کننده در حالت صحیح و استاندارد قرار بگیرد. روکش یا رویه بدنه این بین بگ از بهترین نوع پارچه مازراتی بوده که قابلیت شستشو و همچنین خاصیت ضدتعریق و ضدآب بودن را هم دارد. لازم به ذکر است که این نوع پارچه ها نرم و بادوام هستند و در برابر وزن بالا به هیچ عنوان دچار ساییدگی و یا هر نوع آسیب دیگری نمی شوند. مواد تشکیل دهنده داخلی این بین بگ نیز از مرغوب ترین نوع مواد یونولیتی با خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالا می باشند. این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، دارای ابعاد بزرگی با طراحی شیبدار بوده و سطح وسیعی از راحتی را برایتان ایجاد می سازد. از این رو می توانید به هر شکلی که مایل بودید بر روی آن قرار بگیرید و از آن استفاده کنید و البته این شرایط در حالی است که بدنه به شکل قابل توجهی قادر به تغییر حالت بوده و مجددا می تواند به حالت اولیه خود بر گردد. در صورت تمایل به خرید این محصول، همین حالا با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و این بین بگ را در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کنید.

 نوع خانگی، اداری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی درجه یک
 محتوای داخلی الیاف
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام _
 کد محصول intex-87322

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...