بین بگ شیبدار بزرگسال راحتی

mobl_0653

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار بزرگسال راحتی مناسب محیط های خانگی و آپارتمان ها، کمجا و بسیار باکیفیت، با ارسال رایگان و سریع برای سراسر کشور به همراه دو سال ضمانت کالا

بین بگ شیبدار بزرگسال راحتی از تولیدات جذاب و مدرن شرکت پرطرفدار اینتکس بوده که از کیفیت و همینطور دوام بالایی بهره می برد. این بین بگ شیبدار یکی از بهترین و مناسب ترین وسیله ها برای استراحت های روزمره و انجام کارهای شخصی شما، در منزل و محل کار بوده که بدنه ای از جنس پارچه مازراتی درجه یک داشته و همانطور که می دانید این جنس پارچه از مقاومت بسیار خوبی دارد و از ضخامت قابل قبول و مطلوبی نیز برخوردار است. محصولی که رویه تمام قسمت بدنه و همینطور نشیمنگاه آن از این جنس پارچه تشکیل شده تا علاوه بر داشتن محل راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن از تعریق بالا شما در حیم استفاده نیز جلوگیری کند. این بین بگ به دلیل داشتن شیب در بدنه خود می تواند به خوبی جایگاهی برای تماشای تولویزیون شما نیز باشد، زیراکه آرگونومی ساخت بسیار جالب و خوبی در طراحی خود داشته و همچنین داشتن رنگبندی های شاد و متنوع در این کالا نیز از دیگر مزیت های این محصول محسوب می شوند. این بین بگ که به دلیل طراحی شیبدار خود توانسته نشیمنگاه بسیار نرم و راحت را برای نشستن و حتی خوابیدن فراهم کند. این ویژگی باعث خواهد شد، تا گردش خون بهترین حالت خود را داشته باشد و به اندام ها هیچ گونه فشاری وارد نشود. لازم به ذکر است اگر درباره محتوای درونی این بین بگ با مشکلی مواجه شدید و یا فضای خالی در آن مشاهده کردید، می توانید با تهیه این محتوا مجددا بین بگ را شارژ کنید چراکه امکان دسترسی به محتویات درونی این محصول وجود داشته و تعمیرات رویه و آستری این محصولات نیز به راحتی امکان پذیر است. برای تهیه این کالا به همراه دو سال ضمانت نامه می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

نوع  خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 120 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 محتوای درونی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_0653

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...