بین بگ شیبدار بزرگسال

mobl_7346

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار بزرگسال از سری محصولات با کیفیت و ارزان قیمت که با طراحی خاص و در عین حال شیک خود توانسته به فروش ویژه ای در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس دست یابد.

بین بگ شیبدار بزرگسال محصولی با طراحی و کارایی متفاوت بوده که توسط کارخانه سنتر اینتکس ساخته و به بازار عرضه شده است. این بین بگ پرکاربرد یکی از جدیدترین انواع محصولات شرکت اینتکس می باشد که با طراحی جالب خود توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این کالا به صورت مربع طراحی شده و به دلیل دارا بودن انعطاف پذیری بسیار بالا می توانید از آن به عنوان تخت خواب، یک بین بگ با تکیه گاه و یا انواع مدل های دیگر با توجه به سلیقه و ابتکار خود استفاده نمایید. این انعطاف پذیری به جهت وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی این کالا می باشد که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و نیز از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد که این امر موجب شده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد و یا به راحتی قادر به تغییر شکل و کاربرد آن باشید. رویه این محصول از جنس پارچه جیر در نظر گرفته شده است که به افزایش انعطاف آن کمک نموده و از لطافت مطلوبی برخوردار می باشد که کاملا مناسب برای پوست های حساس بوده و نیز در صورت لزوم به سادگی از آستر جدا شده و مورد شستشو قرار خواهد گرفت. وزن آن در حدود 7 کیلو گرم بوده که برای محصولی با این ابعاد کاملاً مناسب بوده و قادر است تا وزنی معادل 250 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالا ساخت آن دارد و شما در صورت تمایل به خرید بین بگ شیبدار بزرگسال همین حالا از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام نمایید .

 نوع  خانگی
 طول  130 سانتی متر
 عرض  60 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضدتعریق
 ضمانت نامه 2ساله
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 محتوای داخلی یونولیت
 کد محصول  mobl_7346

بین بگ شیبدار بزرگسال با طراحی ظاهر بی نظیری ساخته شده و همینطور از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است. از این رو بدنه ای مقاوم داشته و می تواند دارای خصوصیات منعطف و نرم بودن باشد. این بین بگ امکان استفاده به حالت درازکش نیز برای افراد ایجاد کرده که همین ویژگی سبب راحتی بسیار آن شده است. طراحی خاص و مفید به کار رفته در این کالا باعث شده این محصول تبدیل به کالایی مورد پسند افراد شود و همچنین لازم به ذکر است رویه این بین بگ از جنس پارچه جیر ضد تعریق تشکیل شده و درون آن نیز از یونولیت هایی از جنس فیبر پر شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول منحصر به فرد را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

انعطاف پذیری بالا محصول

این بین بگ راحتی و شیبدار دارای مزیتی های بسیاری بوده که مورد استقبال تمامی افراد قرار گرفته و می تواند علاقه آن ها به داشتن و استفاده کردن از این بین بگ را افزایش دهد. از این رو، این محصول با ظاهر مستطیل شکلی که داشته برای مصارف مختلف به کار می رود و می تواند محیط مطلوب و راحتی را برا شما ایجاد سازد و همینطور زمانی که افراد مایل هستند محصول را تغییر شکل می دهند و از آن استفاده می کنند و در صورت تمام شدن استفاده از آن، بین بگ خود را به حالت اولیه و اصلی خود بر می گردد.

کاربردهای مختلف بین بگ

این محصول در زمان تماشای فیلم نیز گزینه ای مناسب است که برای استفاده کنندگان بهترین نشیمن را ایجاد می سازد تا در صورت لازم بتوانند بر روی آن استراحت کنند و یا بخوابند. ایجاد این گونه فضاها در زمانی مهم است که افراد برای کار با کامپیوتر نیازمند به راحتی زیاد در بخش ستون فقرات هستند. در نتیجه از این بین بگ استفاده می کنند و بر روی آن لحظات خوبی را تجربه می نمایند. از این رو می توان گفت که تمامی فعالیت ها نظیر تماشای فیلم و یا کار با کامپیوتر و حتی مطالعه کتاب بر روی این محصول انجام می شود و می تواند لحظات خوبی را ایجاد سازد.

رویه با کیفیت و ضد حساسیت

این بین بگ از رویه جیر تشکیل شده که در زیبایی ظاهری آن نقش مهمی ایفا می کند. از سوی دیگر رویه این کالا از مقاوم ترین بخش آن بوده که می تواند در هر شرایطی بهترین و محکم ترین ساختار را ایجاد سازد و علاوه بر این موارد از بافت محکمی نیز تشکیل شده است که این بافت محکم سبب دوام بالای محصول شده و قابلیت های مختلفی را نیز برای آن ایجاد می کند که از جمله این قابلیت ها می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد که افراد در زمان استفاده، به هیچ عنوان دچار حساسیت های پوستی نخواهند شد.

طریقه سفارش

خاصیت و ویژگی های ذکر شده سبب پر فروش شدن این بین بگ شده که می تواند به عنوان یک محصول خاص و پر کاربرد برای استفاده کنندگان خریداری شود و در مدت زمان طولانی نیز از آن استفاده کرد. برای خرید و داشتن این بین بگ به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...