بین بگ سایز بزرگ یک نفره

MBL-8794

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ سایز بزرگ یک نفره با کیفیت و بادوام به همراه ضمانت نامه دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور در تنها نمایندگی فروش مبل شنی و بین بگ در ایران

بین بگ سایز بزرگ یک نفره با طراحی ساده و شیک از محبوبیت بسیاری بین خریداران بین بگ راحتی پیدا کرده که با توجه به قیمت مناسبی که دارد از فروش ویژه ای برخوردار بوده این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، با ظاهر خاصی که دارد می تواند جلوه مدرن و چشم نوازی را برای منازل، محل کار شما و اتاق خواب  فراهم سازد، البته این کالا در رنگ بندی های متنوع نیز موجود بوده و شما می توانید به دلخواه رنگ مورد نظر را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. این محصول با توجه به وزن سبکی و کمی که داشته به راحتی قابل حمل می باشد. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی مقاوم و درجه یک تشکیل و پر شده است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و شما در حین نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد و وقت و زمان طولانی را بر روی این محصول بگذرانید. همچنین جنس رویه این کالا، علاوه بر نرمی و لطافتی که داشته بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه است که شما می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید. علاوه بر این ها از دیگر مزیت های این محصول می توان به قابلیت شستشو بودن رویه آن اشاره کرد که شما می توانید به راحتی با مواد شوینده و یا پارچه ای نمناک، آلودگی را از روی آن پاکسازی کنید. این بین بگ با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی نیز بوده و شما می توانید در هر مکانی و جایگاهی که میخواهید آن را جایگزین کنید. شما جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است این فروشگاه جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز جهت کیفیت و دوام بالای محصول، ضمانت 2 ساله ای برای آن در نظر گرفته است.

 نوع  خانگی، اداری، مسافرتی
 طول  90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع  80 سانتی متر 
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول MBL-8794

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...