بین بگ سایز بزرگ راحتی اینتکس

MBL-8725

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,600,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ سایز بزرگ راحتی اینتکس محصولی بسیار راحت و دارای تحمل وزن بالا مناسب برای استفاده افراد بزرگسال، به همراه ضمانت نامه دو ساله و 48 مهلت تست

بین بگ سایز بزرگ راحتی اینتکس محصولی بسیار کاربردی و در عین حال زیبا می ‌باشد که مناسب برای استفاده در پذیرایی منازل و یا اتاق خواب‌ های بزرگ می ‌باشد. طراحی این محصول به گونه ‌ای بوده است که یک نفر بزرگسال به صورت نشسته و درازکش می‌ تواند به راحتی بر روی آن استراحت کند. استفاده از رویه نرم، راحت و محتوای درجه یک داخلی بین بگ موجب شده تا تجربه یک استراحت دلنشین را برایتان به ارمغان آورد. این مدل بین بگ می ‌تواند در دکوراسیون و دیزاین داخلی اتاق شما نیز تاثیر گذار باشد و جذابیت خاصی را به محیط دهد چرا که برخلاف دیگر مدل صندلی و مبل ‌ها دارای رنگ بندی بسیار متنوع و زیبایی هستند. لازم به ذکر است که این محصول دارای بدنه و رویه ای فوق العاده با کیفیت و با دوام بوده که در صورت هرگونه آلودگی و کثیف شدن می توانید به سادگی و با استفاده از یک دستمال نمناک آن را پاکسازی و تمیز نمایید. این بین بگ به صورتی طراحی شده که فرد می تواند به راحتی به آن تکیه داده و از آن در زمان های طولانی و بدون هیچ گونه خستگی استفاده کنید. این بین بگ سایز بزرگ راحتی اینتکس دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 270 کیلوگرم بوده که برای نگهداری دو الی سه نفر از افراد بزرگسال به راحتی کافی می باشد و همچنین این کالا برخلاف ابعاد بزرگی که داشته، وزن آن سبک و برابر با 6 کیلوگرم است که از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی و اداری می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس و یا شماره های درج شده در آن، این بین بگ فوق العاده را سفارش دهید.

 نوع  خانگی ، اداری
 طول 140 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر 
 جنس بدنه مازراتی
 محتوای داخلی الیاف
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه  _
 کد محصول MBL-8725

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...