بین بگ سایز بزرگ اینتکس

mobl_7639

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ سایز بزرگ اینتکس از سری محصولات زیبا و با کیفیت، ارزان و مقاوم، به همراه ضمانت دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور

بین بگ سایز بزرگ اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت اینتکس بوده، که از رنگ زیبا و جذابی برخوردار می باشد. این کالا از محصولات مدرن و جدید تولید شده توسط این نمایندگی بوده که طرح و رنگ بسیار متفاوت و زیبایی داشته، و همینطور از مواد اولیه با کیفیت با راحتی بی نظیر تولید شده است. این محصول تولید شده با نرمی و راحتی بسیار بالایی می باشد که از فروش بالایی برخوردار بوده و تاکنون توانسته رضایت بسیاری از علاقه مندان را به دنبال داشته باشد. این کالا راحتی به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن و ریلکس کردن بر روی آن تمامی اعضای بدن مصرف کننده را در بر می گیرد تا شخص مصرف کننده احساس راحت و آرامش داشته و در صورت استفاده طولانی مدت شکل خود را از دست نمی دهد و مجددا به حالت اولیه برگشته و فرم خود را حفظ می نماید. این محصول دارای رنگ بندی متفاوتی بوده و در صورت سفارش می توان رنگ مورد نظر خود را به صورت سفارشی، تهیه نمایید. از دیگر ویژگی های مهم که این محصول دارد میتوان به جنس پارچه به کار رفته در آن اشاره کرد که، این جنس در بیشتر محصولات مشابه این بین بگ از جنس پارچه جیر بوده و می تواند در مقابل فشار و ضربه های احتمالی مقاومت کند. همچنین استفاده از این جنس نرمی فوق العاده ای به آن بخشیده و باعث شده تا این بین بگ گزینه ای ایده آال برای استراحت های کوتاه و یا بلند مدت و همینطور مطالعه و تماشای تلویزیون باشد. از گزینه های دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نوع طراحی آن بوده که این طراحی به گونه ای انجام شده تا استفاده کنندگان قادر باشند به سادگی روی آن استراحت کنند. شما جهت سفارش و تهیه این محصول می توانید آن از همین صفحه در نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا به صورت تلفنی و حضوری آن را سفارش دهید.

 نوع خانگی، اداری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر
 محتوای داخلی یونولیت خرد شده
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_7639

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...