بین بگ راحتی یک نفره شیبدار

beanbag S750

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یک نفره شیبدار از سری مبل های با کیفیت و با دوام ، که با طراحی متفاوت و ساختار مثلثی در سه رنگ ، توسط نمایندگی سنتر اینتکس تولید و در سراسر بازار جهانی ایران ، با قیمتی مناسب و ارزان ، عرضه شده است .

بین بگ راحتی یک نفره شیبدار محصولی شیک و کاربردی ، که تولید شده از برند شرکت اینتکس بوده و در مقایسه با دیگر بین بگ ها ، به فروش ویژه ای دست یافته ، چرا که از زیبایی منحصر به فرد و طراحی خاص و متفاوت برخوردار است و می تواند دیزاینی مدرن و فوق العاده ای را برای منزل و یا محل کار خود ایجاد کند . نشیمنگاه این کالا به صورت مستطیل طراحی شده و یکه تکیه گاه به شکل مثلث و نسبتا کوتاه دارد که باعث می شود اندام پشتی شما در حالت بسیار مناسب قرار بگیرد و در جهت مطالعه ، تماشای تلویزیون ، و دیگر کارهای روزانه خود از این کالا استفاده نمایید و به استراحت های کوتاه مدت بپردازید ، همچنین به دلیل دارا بودن از انعطاف پذیری بالا ، این امکان را ایجاد می کند که از قسمت تکیه گاه به عنوان بالش نیز استفاده کنید و هرگز خستگی و درد را در هنگام نشستن و خوابیدن بر روی کالا احساس نکنید . در خصوص طراحی جنس و کیفیت بدنه باید عنوان کرد که از پارچه نانو ساخته شده که علاوه بر خاصیت ضد تعریق ، قابلیت شستشو و آبگریز بودن نیز دارد که می توانید با خیالی آسوده از کالا استفاده کنید ، همچنین به جهت انعطاف پذیری بیشتر ، محتویات داخلی این بین بگ را یونولیت خرد شده تشکیل داده که بسیار مقاوم و مرغوب بوده و که در حین استراحت به خوبی با بدن شما شکل می گیرد . علاوه بر این لازم به ذکر است که نمایندگی سنتر اینتکس این قابلیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا در صورت لزوم و آسیب مواد شنی داخل کالا را از ما تهیه کرده و توسط زیپی که در قسمت زیرین کالا تعبیه شده است ، تعویض و مجدد شارژ نمایید . شما می توانید این کالا را همراه با ضمانتی 2 ساله جهت اطمینان بیشتر از طریق سایت سنتر اینتکس به صورت اینترنتی خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع یک نفره بزرگسال
 طول  180 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع  140 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه ترک نانو 
 مواد داخلی فوم خرد شده
 قابلیت شستشو  دارد 
 ضمانت 2 سال
 کد محصولbeanbag S750

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...