بین بگ راحتی کودک بست وی

bestway 43794

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک بست وی محصولی جذاب در میان کودکان می باشد که در رنگبندی های زیبا و شاد به بازار عرضه شده است . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی و مواد تشکیل دهنده داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده می باشد که به این بین بگ انعطاف غیرقابل وصفی بخشیده است . به همین منظور به راحتی با بدن کودک شکل گرفته و مانع از درد و خستگی می شود . این محصول بسیار با کیفیت بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . خرید بین بگ راحتی کودک از سراسر کشور و از نمایندگی اینتکس مقدور می باشد .

بین بگ راحتی کودک بست وی محصولی کاربردی و زیبا می باشد که در میان کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار است . این رویه علاوه بر استحکام دارای انعطاف قابل قبولی بوده و نرمی و راحتی محصول را بیش از پیش افزایش داده است . داخل این بین بگ نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . این محصول در رنگ بندی های شاد و متنوع تولید و به بازار عرضه شده است . برای این بین بگ یک زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید یونولیت های داخل آن را تعویض نموده و یا از حجم آن کاسته و یا به آن بیافزایید و آن را متناسب با خواست کودک خود فرم داده و به شکل دلخواه او تبدیل نمایید . همچنین می توانید رویه را آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . از این بین بگ می توانید به عنوان تشکی نرم و راحت جهت خواب و استراحت کودک خود نیز بهره بگیرید . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده و مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده است . وزن آن نیز 6 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل جابه جایی می باشد . و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری و با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه سنتر اینتکس به همراه ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...