بین بگ راحتی مخمل

MBL-12057

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل دارای پارچه کاملا ضد حساسیت و همچنین ضد سایش می باشد و با خیالی راحت می تواند مورد استفاده بزرگسالان و حتی کودکان قرار بگیرد ، این بین بگ دارای دوخت های داخلی می باشد و شامل دو سال ضمانت نمایندگی است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند ، همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 120 کیلو گرم و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد که پیرو استانداردهای جهانی نیز است .

بین بگ راحتی مخمل را می توان محصولی پرطرفدار و با کیفیت دانست که با توجه به زیبایی و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . این بین بگ راحتی می تواند بهترین گزینه برای استفاده به عنوان محلی برای استراحت در یک روز کاری خسته کننده باشد . همچنین با توجه به استایل خاص و مدرنی که دارد به خوبی با محیط های خانگی ست شده و قابل استفاده در اتاق های خواب و محیط های پذیرایی نیز است . جنس پارچه رویه استفاده شده در این محصول از نوع مخمل می باشد که به خوبی با دوخت های داخلی در برابر فشار و ضربه محافظت شده و از این رو برای راحتی خیال خریداران شامل دو سال گارانتی فروشگاه سنتر اینتکس است . باید توجه داشته باشید که پارچه رویه این بین بگ قابل شستشو و همچنین تعویض می باشد و این امر به راحتی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . اما مهمترین بخش بین بگ ها ساختار داخلی آن ها می باشد که برای این محصول از نوع فوم خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است و درون آستر داخلی قرار دارد . وزن این بین بگ 5 کیلو گرم و همچنین قابلیت تحمل وزن آن 130 کیلو گرم می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان و همچنین نوجوانان و کودکان است . بین بگ راحتی مخمل را همین حالا می توانید با ضمانت دو ساله و همچنین قیمت مقرون به صرفه از نمایندگی سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...