بین بگ راحتی سایز بزرگ صورتی

mobl_87323

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی سایز بزرگ صورتی تولید شده توسط شرکت سنتر اینتکس، مناسب برای استفاده تمام سنین، دارای تحمل وزن عالی و ایده آل به همراه 48 ساعت مهلت تست

بین بگ راحتی سایز بزرگ صورتی، محصولی بسیار کاربردی می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول به صورت مستطیل شکل و یا استوانه ای طراحی شده و برای آن یک تکیه گاه از جنس خود محصول در نظر گرفته شده که با استفاده از آن پشت کمر، گردن، سر شما در بهترین حالت ممکن قرار خواهد گرفت. رویه این محصول از جنس پارچه جیر بوده که از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است که در عین حال در برابر پوسیدگی، ساییدگی و انواع فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد و همچنین با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ شما، مانع از تعریق در زمان استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تشکیل شده که دارای خاصیت ضربه گیری بوده است و در عین حال از انعطاف بالا و فوق العاده ای برخوردار می باشد که به موجب همین امر در حین استفاده به خوبی با شکل بدن شما فرم خواهد گرفت. برای این محصول یک زیپ نیز در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید به راحتی رویه محصول را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و همچنین شما می توانید حجم یونولیت آن را افزایش و یا کاهش داده و متناسب با نیاز و سلیقه خود تغییر دهید. وزن این بین بگ در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزن بالغ بر 280 کیلو گرم را تحمل نماید این بین بگ به دلیل حجم وسیعی که داشته برای خوابیدن نیز مناسب می باشد. شما برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع  70 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضدتعریق
 تحمل وزن 280 کیلوگرم
 محتوای داخلی الیاف
 ضمانت نامه دو ساله
 کد محصول mobl_87323

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...