بین بگ راحتی خزدار

MBL-9298

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی خزدار محصولی با دوام و زیبا، مناسب برای تمامی سنین با تحمل وزن بالا، مناسب برای استفاده در تمامی محیط های خانگی و ویلاها

بین بگ راحتی خزدار با بهره گیری از برترین کیفیت در مواد اولیه در شرکت اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار سبک و راحت با بدنه ای از جنس پارچه خزدار بوده که شامل شکیل ترین و زیباترین محصولات در بین تمامی دیگر محصولات می باشد و ظاهر آن هر مخاطبی را به خود جذب می کند. این بین بگ خاص در رنگبندی های زیاد و متنوع وجود داشته که با انتخاب آن ها بر اساس نوع دکوراسیون و سلیقه افراد انتخاب و ساخته می شود. این بین بگ راحتی خزدار ظاهری بسیار جذاب و زیبا و طول عمر و دوام بالا داشته و ازم به ذکر است این محصول طراحی ساخت بدنه گرد دارد و تکیه گاه آن نیز بسیار راحت طراحی شده است. البته بدنه و سطح این محصول نیز بسیار منعطف و راحت بوده و در اثر گذر زمان و با توجه به استفاده مکرر شما، مطابق با فرم و شکل بدن تغییر حالت خواهد داد. این محصول حدودا 4 کیلوگرم وزن داشته و پس شما می توانید به راحتی آن را مورد جا به جایی قرار دهید، البته که این سبک بودن محصول تاثیری بر کیفیت آن نداشته و این بین بگ می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند. همانطور که گفته شد این محصول زیبا با توجه به حجم و وزن مناسبی که داشته به راحتی قابل حمل بوده و همچنین با توجه به رنگبندی زیبا و جذاب، برای شما این شرایط را فراهم می کند تا از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار خود استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس از دیگر محصولات این سایت نیز دیدن کرده و برای خرید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید. 

 نوع  خانگی، مسافرتی، اداری
 طول  70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه خزدار جدید
 تحمل وزن  180 کیلوگرم
 محتوای داخلی الیاف
 ضمانت نامه دو ساله 
 کد محصول MBL-9298

بین بگ راحتی خزدار یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات تولید شده بوده است که با دارا بودن ظاهری فانتزی و جالب توانسته مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شود و به فروش بالایی نیز دست پیدا کند. لازم به ذکر است این محصول از طراحی جالبی برخوردار است و ظاهر فانتزی و جذاب آن توجه هر فردی را جلب می کند. این محصول با ابعاد و حجم مناسب، در انواع فضاها کاربرد خواهد داشت و شما می توانید این محصول را به سادگی از طریق سایت فروشگاهی سنتر اینتکس خریداری کنید اما لازم است قبل از اقدام برای خرید این محصول، به تمامی ویژگی های آن توجه نمایید تا که بتوانید از خرید خود رضایت کامل را کسب نمایید. در ادامه این مطلب این بین بگ را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و مشخصات آن را به صورت کامل بیان خاهیم کرد.

تغییر میزان انعطاف بین بگ

لازم به ذکر است که بر روی قسمت زیرین این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی بین بگ را می دهد و همچنین شما می توانید مواد داخلی این محصول را از طریق سایت یا فروشگاه اینتکس خریداری کنید. برای کم کردن انعطاف محصول و دارا بودن سطح سفت تر می توانید مواد داخلی را اضافه کنید تا محصول سفت تر شود و همینطور برای افزایش نرمی و انعطاف هرچه بیشتر سطح بین بگ نیز می توانید از مواد داخلی آن کم نمایید.

طول عمر بالای محصول

این محصول فوق العاده از طول عمر بالایی برخوردار است و به جهت استفاده از مواد و متریال مرغوب، طی استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد که البته، نوع نگه داری شما از این بین بگ نیز بر میزان طول عمر آن نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود. برای دارا بودن محصولی با کیفیت بالا باید نکات ساده ای را در زمان استفاده مد نظر قرار دهید. مثلا در زمان استفاده باید از ریختن آب و مایعات بر روی محصول جلوگیری نمایید چراکه با ریختن آب و مایعات دیگر و برخورد آن با مواد داخلی، این مواد به هم می چسبند و از انعطاف آن ها کاسته می شود. همچنین ممکن است این مواد داخلی دچار کاهش حجم نیز شوند و به این ترتیب است که دیگر کیفیت اولیه را از دست می دهند ولی اصلا نگران نباشید زیرا که در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی آن را تعویض نمایید و با مواد جدید دیگری جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه خود بازگردد.

انعطاف عالی و راحتی بالا 

از آنجایی که این محصول در گروه محصولات راحتی قرار داشته و به این منظور تولید شده پس بنابراین باید دارای انعطاف بالایی نیز باشد تا که شما بتوانید بر روی آن به راحتی به استراحت پرداخته و یا به مدت طولانی بنشینید و از آن استفاه کنید. به همین منظور در پر کردن داخل این بین بگ از مواد یونولیتی استفاده شده که این مواد به راحتی تغییر حالت پیدا می کنند و بسیار نرم و منعطف هستند. به این ترتیب با نشستن فردی بر روی این بین بگ راحتی، این محصول به خوبی تغییر شکل گرفته و مواد داخل آن به راحتی جابه جا می شوند. بنابراین محصول به سادگی به فرم ایده آل و مناسب برای شما درآمده و شما می توانید ساعت های طولانی را از نشستن بر روی آن نهایت لذت را ببرید.

طریقه سفارش 

لازم به ذکر است که رنگ بدنه این بین بگ یک نفره، روشن انتخاب شده تا به راحتی با تمام رنگ بندی های دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ شود. شما عزیزان برای خرید این کالا با قیمت و کیفیت بسیار مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت این فروشگاه خریدی آسان و اینترنتی را تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...