بین بگ راحتی تک نفره با رویه جیر

mobl-8971

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تک نفره با رویه جیر نمونه ای از محصولات با دوام و باکیفیت، جنس بدنه مقاوم، قابل استفاده در انواع محیط های خانگی، داخل آپارتمان و.. به همراه ارسال رایگان کالا

بین بگ راحتی تک نفره با رویه جیر مناسب ترین محصول برای سلیقه افراد مختلف بوده و با توجه به طراحی جذابی که داشته توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این بین بگ راحتی یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده بوده است که طراحی دقیق و به روزی دارد و لازم به ذکر است که مطابق با استاندارد های روز دنیا برای تولید محصولات طبی ساخته شده است و همچنین ساخت این محصول نیز با مواد اولیه با کیفیت انجام شده و دارای دوام و طول عمر بسیار بالا جهت استفاده شما می باشد. طول عمر این محصول فوق العاده با توجه به رویه درجه یکی که داشته امکان پذیر است. رویه محصول از جنس پارچه جیر بوده که به همین دلیل می تواند در طول سال های استفاده از محصول و با به کارگیری مداوم این کالا بدون هیچ آسیب باقی بماند و بدون تغییر باشد  و یا مانند روز اول برای شما قابل استفاده باشد. از این رو دارای دوام بسیار زیاد بوده و در عین حال زیبایی ظاهری نیز دارد. باید گفت ظاهر این محصول در میزان فروش آن نقش مهمی دارد و می تواند برای تمامی افراد دارای جذابیت باشد. در خانه هایی که به سبک اسپرت ساخته و دیزاین شده اند و در کل دارای ترکیبی اسپرت و خاص هستند می توان از این بین بگ استفاده کرد و محیط اطراف را جذاب و زیبا نمود. به همین دلیل طرفداران این محصول زیاد بوده و منحصر به فرد می باشد. برای خرید این محصول راحتی می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید و این کالا را با ضمانت نامه دو ساله تهیه نمایید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 110 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر    
 جنس بدنه پارچه جیر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 محتوای داخلی الیاف درجه یک
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl-8971

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...