بین بگ راحتی تکیه گاه دار

MBL-7734

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تکیه گاه دار محصولی فوق العاده زیبا با طراحی جدید و مدرن، دارای تنوع در رنگبندی و طراحی، به همراه ضمانت و مهلت تست 48 ساعته

بین بگ راحتی تکیه گاه دار، یکی دیگر از تولیدات جدید شرکت اینتکس بوده است که برای راحتی مصرف کنندگان عزیز با توجه به نوع نیاز و درخواست آن ها تولید و عرضه شده لازم به ذکر  این محصول ساخته شده از رنگ یکدست آبی می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و به راحتی با دکوراسیون منازل شما ست می شود. نوع طراحی این محصول به گونه ای است که یک عدد دستگیره در سمت بالایی این کالا قرار گرفته شده و مرکز آن نیز دارای نشیمنگاهی گرد و بسیار نرم می باشد که با نشستن بر روی آن شکل کامل تری را به خود خواهد گرفت. علاوه بر همه این ها بخش تکیه گاه این بین بگ هم به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید سر و گردن خود را بر روی آن قرار داده و به سادگی به استراحتی دلپذیر بپردازید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این بین بگ تنها 4 کیلو گرم وزن داشته و شما می توانید به سادگی آن را در داخل منزل و یا محیط کار جا به جا کرده و در محل دلخواه و مناسب آن را قرار داده و از آن به درستی استفاده کنید. لازم به ذکر است این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 160 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل قبولی بوده و طبق استاندارد های جهانی ساخته شده که افراد سنگین وزن نیز می توانند به سادگی از این کالا استفاده کرده و بر روی آن به استراحت بپردازند. این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات سنتر اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نموده و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 نوع خانگی و اداری
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس بدنه مازراتی
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول MBL-7734

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...