بین بگ راحتی تخت شو

intex-7632

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
3,500,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تخت شو با قیمتی ارزان، طول عمر و کاربرد بالا، دو سال ضمانت نامه معتبر، قابل استفاده در محیط و فضاهای باز، مناسب برای تمامی سنین

بین بگ راحتی تخت شو دارای ابعاد و حجم بسیار مناسب جهت استفاده به صورت نشسته و دراز کش بوده است که می تواند نرمی و لطافت بالایی را برای افراد در زمان استراحت و استفاده فراهم آورد. این محصول طبی و راحتی دارای طراحی و ارگونومی ساخت به شکل مستطیل بوده و با این طراحی جذاب، سادگی زیادی را ایجاد نموده و توانسته محبوبیت بسیاری را برای افراد نیز فراهم کند و سبب رضایت و خشنودی آن ها شود. بین بگ راحتی مد نظر ارتفاع کمی از سطح زمین داشته و بنابراین می تواند بیش تر به عنوان تشکی راحت مورد بهره برداری شما عزیزان قرار بگیرد و همینطور دارای وزنی بسیار ناچیز نیز می باشد که در امر انتقال و جا بجایی بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد و حمل آن را برای استفاده در مسافرت ها نیز راحت می کند. این محصول فوق العاده قابلیت آن را دارد که به حالت عمودی قرار گیرد و به این صورت افراد می توانند بر روی آن نشسته و یا به راحتی به آن تکیه دهند. در این گونه موارد بخش بالایی بین بگ به حالت تکیه گاه در آمده و محلی مناسب برای قرار دادن دست آن ها نیز بوده و می تواند مکانی آرامش بخش و راحت برای استراحت عصرگاهی افراد باشد. برای مثال در زمانی که قصد درازکشیدن بر روی این بین بگ راحتی را دارید نیز می توانید آن را به صورت افقی قرار داده و بر روی کناره آن شروع به استراحت کنید که به این گونه هم به استحکام محصول پی خواهید برد و همچنین محلی نرم و راحت را برای استراحت خواهید داشت. بین بگ راحتی تخت شو در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که شما عزیزان می توانید آن را به راحتی خریداری کنید و از مزیت های این بین بگ فوق العاده و راحت بهره مند شوید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر  
 جنس بدنه  پارچه جیر ضدتعریق
 تحمل وزن  170 کیلوگرم
 ضمانت  دو ساله
 محتوای داخلی  الیاف
 کد محصول intex-7632

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...