بین بگ راحتی بزرگسال مرتفع

mobl_3401

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگسال مرتفع از جمله محصولات پرفروش و مناسب برای افراد بزرگسال، به همراه بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، در فروشگاه مرکزی اینتکس به همراه ضمانت نامه دو ساله تولید شده است.

بین بگ راحتی بزرگسال مرتفع محصولی شیک و جدید برای استفاده همزمان دو نفره و یا قابل استفاده به عنوان تخت خواب نیز بوده و توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول ظاهری کاملا شیک و راحت داشته و در واقع فرم بدنه محصول در اثر نشستشن و استفاده و با گذر زمان تغییر حالت داده و راحتی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. بین بگ راحتی بزرگسال دارای ضمانت نامه دو ساله و معتبر بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نمایندگی اینتکس این محصول را در طیف گسترده رنگ بندی بدنه تولید کرده تا شما عزیزان بتوانید این محصول را با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی منازل خود سفارش دهید. از این بین بگ زیبا می توانید در داخل سالن پذیرایی و محل کار و حتی کافی شاپ استفاده کنید. روکش بدنه این محصول از بادوام ترین نوع پارچه مخمل می باشد که این روکش بدنه بادوام و لطیف بوده و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. روکش های مخمل ضدتعریق و ضد آب نیز بوده و امکان شستشو آن ها با آب و مواد شوینده بدون هیچ نگرانی وجود دارد. مواد تشکیل دهنده داخل این بین بگ از یونولیت (فیبر) است، چرا که بسیار سبک بوده و توان تحمل وزن بالایی دارد. وجود این مواد داخلی به بین بگ ساختاری راحت و منعطف بخشیده است و شما می توانید به راحتی مواد داخلی بین بگ را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید این بین بگ راحتی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع  خانگی، اداری 
 طول  160 سانتی متر 
 عرض  160 سانتی متر 
 ارتفاع  70 سانتی متر  
 جنس بدنه  پارچه مازراتی 
 ضمانت نامه  2ساله 
 اقلام همراه  _
 محتوای داخلی الیاف ابریشم
 کد محصول  mobl_3401

بین بگ راحتی بزرگسال مرتفع محصولی فوق العاده جذاب به همراه ضمانت دو ساله و همچنین 48 ساعت مهلت تست برای شما در دسترس می باشد. شما می توانید از این کالا در تمامی قسمت منزل یا اداره خود استفاده کنید و با به کار بردن این بین بگ علاوه بر داشتن محلی نرم و راحت برای استراحت های روزانه، جلوه ای خاص و مدرن را برای دکوراسیون و یا دیزاین منازل و یا... خود به ارمغان بیاورید. این محصول جذاب دارای ابعاد مناسبی بوده که این نوع استفاده را بدون مشکل می سازد و می تواند برای هرنوع استفاده شرایط خوبی را مهیا سازد. ما قصد داریم تا این بین بگ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم تا این مطلب راهنمایی برای خرید شما باشد.

قابلیت تعویض رویه محصول 

یکی از ویژگی های که افراد را به سمت خرید این محصول جذب کرده است و می تواند آن را بسیار خاص و زیبا جلوه دهد قابلیت تعویض رویه آن می باشد که باعث شده در زمان های لازم بتوان محصول را دوباره بازسازی کرد. از این رو میتوان به پارچه رویه دسترسی پیدا کرد و در صورت نیاز آن را خریداری کرده و جایگزین نمود. این قابلیت در نمایندگی اینتکس میسر بوده و در نتیجه در صورت هر گونه آسیب و صدمه دیدگی به رویه محصول، می توان به راحتی، رویه جدید را تهیه نمود و بدنه را درست کند. در برخی دیگر از موارد افراد به دلیل تغییر دکوراسیون منازل و یا اتاق های خواب خود، تمایل دارند تا رنگ بدنه و رویه بین بگ خود را نیز تغییر دهند به همین دلیل رویه جدید را سفارش داده و به آسانی این کار را انجام می دهند.

محصولی پرفروش و کار آمد

این بین بگ مرتفع نسبت به ظاهر مدرن و جدید خود، قیمت بسیار مناسبی دارد که همین سبب شده این کالا از محصولات پرفروش نمایندگی اینتکس به شمار بیاید. این محصول با توجه به ساخت و طراحی ظاهری مدرنی که دارد، بسیار مناسب برای انواع دکورسیون ها می باشد که از این جهت شما می توانید آن را برای محیط خانگی خود استفاده کنید و جلوه ای زیبا را برای منازل و حتی محیط کاری خود فراهم کنید و همینطور شما می توانید در کارهای روزمره خود مانند استراحت، کتاب خواندن، کار با لپ تاپ، تماشای تلویزیون و... از آن استفاده کنید.

قابل استفاده برای تمام رده های سنی

این بین بگ دارای کیفیت ساخت بسیار بالا بوده که از ویژگی منحصر به فرد آن میتوان به طراحی و ساخت ظاهری، رویه و جنس به کار رفته شده در آن، ساخت و طراحی اشاره کرد چرا که این ویژگی ها به استفاده ساده تر از آن منجر شده و میتواند راحتی بسیاری برای شما فراهم سازد. علاوه بر تمامی این ها باید گفت که این محصول به صورت تقریبا گرد و مرتفع ساخته شده است و استراحت بر روی آن لذت و آرامش زیادی به همراه خواهد داشت و این طراحی باعث شده تا هر فردی بدون توجه به رده سنی خاصی قادر به استفاده از آن باشد.

نحوه سفارش محصول

این محصول فروش بسیار خوبی را در فروشگاه اینتکس تجربه کرده و شما عزیزان نیز برای تهیه آن می توانید از همین صفحه و یا به صورت تلفنی آن را از نمایندگی معتبر سفارش دهید و این بین بگ را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...