بین بگ راحتی بزرگسال طوسی

MBL-6730

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگسال طوسی دارای ضمانت 2 ساله تست و ارسال رایگان و سریع درب منزل، ساخته شده از مرغوب ترین جنس رویه و بدنه با کمترین قیمت موجود

بین بگ راحتی بزرگسال طوسی یک محصول بسیار زیبا و باکیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه گردیده است که این بین بگ دارای ضمانت دو ساله می باشد که به شما کمک کرده که از این محصول با خیالی آسوده استفاده کنید. این بین بگ از بدنه ای فوق العاده مقاوم، باکیفیت و مدرن ساخته شده که به سادگی آسیب ندیده و می توانید با رعایت یک سری اصول ابتدایی و ساده سالیان سال از این کالا استفاده نمایید. در رابطه با نوع طراحی این محصول باید عنوان کنیم که شکل ظاهری این بین بگ دقیقا همانند مبل راحتی است و دو جای دست در دو طرف خود دارد که فردی که از آن استفاده می کند، می تواند به سادگی دست های خود را بر روی آن ها قرار دهد و استراحت کند. رویه این بین بگ کاملا مقاوم و نرم بوده و در برابر وزن های بالا و فشار های احتمالی دیگر دچار آسیب و یا افت کیفیت نخواهد شد. محتویات داخلی این محصول از مواد بسیار مرغوب و منعطف ساخته شده که بسیار با کیفیت است و در حین استفاده به راحتی با بدن شما فرم خواهد گرفت و باعث راحتی بسیار شما عزیزان خواهد شد، همانطور که به آن اشاره شد این محصول با توجه به نشیمنگاه منعطف و نرمی که دارد، می تواند مناسب ترین گزینه برای استراحت های روزانه شما عزیزان باشد. این محصول بی نظیر ساخته شده از رنگ یکدست طوسی می باشد اما در رنگبندی دیگر نیز موجود بوده که می توانید هم اکنون آن را از نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع  خانگی ، اداری
 طول  90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ضمانت نامه  دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 اقلام همراه  _
 کد محصول MBL-6730

بین بگ راحتی بزرگسال طوسی نمونه ای از جدیدترین و زیباترین محصولات برند سنتر ایتکس بوده است که بدون شک استفاده از آن در منازل شما بسیار آرامش بخش خواهد بود. در واقع این بین بگ دارای طراحی بدنه راحتی است که می تواند هنگام استفاده احساس بسیار راحتی را به شما منتقل کند. این کالا برای استفاده تمام سنین به خصوص جوانان و بزرگسالان ساخته شده و محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت. این محصول ساخته شده توسط شرکت اینتکس در مدل و طرح های جدید بوده است که از کیفیت و راحتی بسیار خوبی برخوردار می باشد در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی کامل و دقیق تر این محصول پرداخته و شما را در خریدتان همراهی کنیم.

دیزاین و طراحی مدرن بین بگ

طراحی این بین بگ به شکل یک صندلی راحتی طراحی و تولید شده که در آن رنگ طوسی به کار رفته و به همین دلیل این محصول را بسیار خوش ساخت و زیبا نمایان کرده است. لازم به ذکر می باشد تکیه گاه این بین بگ دارای انعطاف پذیری عالی بوده که راحتی آن را دو چندان کرده و به آسانی و با استفاده از آن، تمام خستگی بدنتان از بین خواهد رفت و همچنین در قسمتی پشتی این محصول یک زیپ نیز طراحی و ساخته شده تا به آسودگی یونولیت ها و مواد درون آن را تعویض و یا تغییر حجم بدهید.

جنس بدنه محصول و نحوه استفاده

جنس بدنه این محصول ساخته شده از پارچه مازراتی بوده که نسبت به استانداردهای جهانی ساخته، طراحی و تولید شده است که به همین دلیل با خیالی راحت می توانید اقدام به خریداری این محصول کنید و آن را به آسودگی استفاده نمایید. برای استفاده از این کالا تنها کافی است تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن بنشینید تا یونولیت درون این کالا به صورت ساختار بدن شما فرم بگیرند. این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش نیز بوده که از نقاط قوت این کالا می باشد و به همین دلیل در صورت هرگونه آسیب و صدمه دیدگی این محصول، می توانید آن را پس از تعمیر همانند روز اول تحویل بگیرید.

سخن پایانی و نحوه سفارش 

این بین بگ بزرگسال از محصولات با کیفیت و محبوب شرکت اینتکس بوده که با ساخت این محصول راحتی، توانسته تا مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. همانطور که گفته شد طراحی بدنه این بین بگ به صورت مبل راحتی بوده بدنه این هپی چیر ساخته شده از بهترین نوع پارچه بوده و درون آن پر شده از یونولیت و الیاف است که می توان آن را تعویض نیز نمود. این کالا بسیار سبک بوده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم خواهد بود که به همین ترتیب مناسب تمامی سنین می باشد. اگر شما می خواهید تا این محصول فوق العاده را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت اینتکس سفارش دهید تا در اسرع وقت کالا مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...