بین بگ راحتی با دستگیره حمل

mobl_3943

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,220,000
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی با دستگیره حمل، از جمله محصولات پرفروش و مناسب برای تمامی افراد، به همراه بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، در فروشگاه مرکزی اینتکس به همراه ضمانت نامه دو ساله تولید شده است.

بین بگ راحتی با دستگیره حمل با کیفیت و بسیار پر کاربرد بوده که بیشتر مناسب برای بزرگسالان است و علاوه بر راحتی بالایی که داشته، دارای قیمت مناسبی هم بوده که به همین دلیل توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی می باشند این بین بگ راحتی می تواند بهترین گزینه برای استراحت های طولانی مدت شما باشد و همچنین شما می توانید هنگام بازی گیم نت، کار با لپ تاپ، مطالعه، تماشای تلویزیون و انجام کار های روزمره خود از استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول خاصیت ضد تعریق داشته و در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند، و همینطور این محصول بسیار مقاوم در برابر انواع ضربه و فشار  ها و حتی شرایط آب هوایی مختلف بوده و به دلیل ضد آب بودن در هر محیطی قابل استفاده می باشد. همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از بابت خرید کالا آسوده می کند. این محصول با توجه به ابعاد و حجم و وزن مناسبی که دارد قابل استفاده در منازل و محل کار شما می باشد که فضای زیادی را اشغال نمی کند و شما می توانید در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده نمایید. مواد داخلی این کالا بسیار انعطاف پذیر و مستحکم بوده که با نشستن بر روی آن فرم بدن شما گرفته و با نشستن و استفاده طولانی مدت بر روی آن احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. این بین بگ در قسمت بالای بدنه خود، از یک دستگیره متصل به بدنه با دوخت محکم برخوردار می باشد که توسط آن می توان محصول را جا به جا و حمل نمود. فروشگاه اینتکس یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش بین بگ بوده و شما می توانید با مراجعه به این سایت، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. 

 نوع  خانگی و اداری
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 کد محصول mobl_3943

بین بگ راحتی با دستگیره حمل از پر طرفدارترین بین بگ های تولیدی بوده که به محض ورود به بازار توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده است. این بین بگ فوق العاد دارای یک دستگیره حمل بسیار کارآمد نیز می باشد که پکیج این بین بگ را کامل کرده است و آن را تبدیل به یکی از خاص ترین و محبوب ترین محصولات موجود کرده جنس رویه این بین بگ از درجه یک ترین پارچه موجود بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار بالا در کنار نرمی و لطافت عالی برخوردار است. لازم به ذکر است داشتن بدنه مقاوم و همچنین وزن کم و سبک از دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد که باید به آن ها اشاره نمود. 

نوع دوخت فوق العاده دقیق محکم

علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده درباره این بین بگ یک نفره، نوع طراحی و دوخت استفاده شده در ساخت این محصول به صورت فوق العاده محکم و دقیق می باشد و یکی از مقاوم ترین دوختها در ساخت محصولاتی مانند بین بگ بوده و این موضوع خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند. همانطور که مشاهده می کنید رنگ به کار رفته شد در این کالا بسیار زیبا و خاص است که علاوه بر آن رنگ های دیگری نیز در بازار موجود می باشد. در این بین بگ برای شما عزیزان یکی از برترین رنگ ها را فراهم کرده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

قابلیت تحمل وزن عالی

این بین بگ فوق العاده یک فضا ایده آلی را برای نشستن و یا استراحت شما فراهم آورده که قابلیت تحمل وزن بالا این کالا نیز یکی از ویژگی های مهم آن می باشد و در هنگام خرید بین بگ مورد نظر باید به آن توجه کافی نماییم، قابلیت تحمل وزن این محصول 150 کیلوگرم بوده است که در مقایسه با سایر محصولات تولیدی از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد و وزن خود محصول نیز 5 کیلو گرم می باشد که این موضوع نشان از سبک بودن آن داشته و به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی نیز می باشد.

قابلیت جداسازی و شستشو پارچه رویه

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که این بین بگ را نسبت به دیگر محصولات تولیدی متمایز کرده این است که این کالا دارای رویه جدا شدنی بوده است یعنی شما می توانید به راحتی و هنگام کثیف شدن پارچه رویه آن، پارچه رویه را از بدنه اصلی بین بگ جدا کرده و درون لباسشویی بیاندازید تا مانند روز اولش تمیز و زیبا شود. با این حساب شما مانند مبل های ثابت دیگر نیاز به شامپو، فرچه ندارید و می توانید بدون هیچ زحمتی آن را بشویید.

خرید محصول

این کالا یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولات بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. این محصول با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود است که شما می توانید پس از بررسی اطلاعات دقیق و مشاهده تصاویر، آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...