بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند

intex-76344

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند از سری محصولات راحتی با دوام و کیفیت بسیار بالا، مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و اداری

بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند یکی از محصولات راحتی در فروشگاه اینتکس برای نشستن و راحتی کودکان و بزرگسالان بوده که برای استفاده در اتاق خواب ها و سالن پذیرایی دارای طراحی مدرن و راحت می باشد و علاوه بر این ها به دکوراسیون منزل شما نیز جلوه ای خاص می بخشد. بین بگ فوق، طراحی شده برای محیط خانه و سایر محیط ها برای استراحت یا خواندن کتاب مورد علاقه خود و یا تماشای بازی با دوستان و خانواده است. این محصول راحتی قابل استفاده برای دختران، پسران، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بوده که با توجه به راحتی و نیاز شما عزیزان مورد استفاده قرار می گیرد که دارای آرامش بی نظیر است و پر شده از مواد داخلی درجه یک از جنس یونولیت یا همان فیبر بوده که با طراحی یک زیپ در قسمت انتهایی، این محصول قابل پر کردن یا حذف کردن این مواد داخلی نیز می باشد که توسط یک رویه نرم و بسیار راحت با خاصیت و قابلیت شتسشو طراحی شده است. این بین بگ راحتی قابل شستشو بوده و همینطور از این محصول می توان به عنوان یک تشک راحتی به همراه بالش و پتو استفاده کرد تا یک خواب آرامش بخش داشته باشید. این بین بگ فوق العاده دارای ترکیب رنگ بندی متنوع و جذابی بوده است. این محصول از طراحی خاص با جنس بدنه عالی بهره می برد و خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته و هنگام نشستن فرم بدن شما را به خود می گیرد و حتی محتوای داخلی آن در صورت لزوم قابل تعویض و یا کم و زیاد کردن نیز می باشد. این صندلی راحتی و فانتزی بوده که از سطح نشیمنگاه نرم و راحت بهره مند است. شما می توانید با خرید این بین بگ راحتی، آرامش را برای خود و اعضای خانوادتان به ارمغان بیاورید. برای خرید این بین بگ راحتی با نکیه گاه بلند با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرموده و آن را مناسب با سلیقه خود خریداری نمایید. لازم به ذکر است خرید این بین بگ ها به صورت سفارشی بوده و در صورت تمایل می توانید رنگ بندی پارچه آن را تغییر دهید که همین یکی از ویژگی های مهم شرکت اینتکس می باشد.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول  100 سانتی متر
 عرض  80 سانتی متر
 ارتفاع  85 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 ضمانت دو ساله
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 اقلام همراه -
کد محصول intex-76344

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...