بین بگ دو نفره مخملی

mobl_76900

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره مخملی بسیار مقاوم و با کیفیت، ارزان قیمت و ارسال رایگان در اسرع وقت و درب منزل، فروش در تنها نمایندگی مبل شنی و بین بگ در ایران

بین بگ دو نفره مخملی یکی از پرفروش ترین محصول برای زمان های استراحت و کار مناسب تمام سنین بوده که به تازگی توسط فروشگاه مرکزی اینتکس تولید و روانه بازار شده است. روکش بدنه این بین بگ را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند که این روکش های بدنه کاملا ضد تعریق بوده پس برای استفاده در زمان های طولانی مناسب می باشد لازم به ذکر است این جنس از پارچه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کند و شما در صورت لزوم می توانید روکش بدنه مخمل را از آستر جدا کرده و با آب و مواد شوینده شستشو دهید. همانطو رکه مشاهده می کنید این بین بگ ظاهری ساده و تک رنگ داشته اما شما می توانید در صورت تمایل در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این بین بگ از گارانتی معتبر 2ساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار رفته و موجب آسودگی خاطر مصرف کنندگان عزیز شده است. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ مانند تمام تولیدات فروشگاه اینتکس از مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده بوده که این مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و تاثیر بسیار بالایی در راحتی شما هنگام استفاده و انعطاف پذیری عالی این بین بگ، دارند. این مواد یونولیتی را می توانید تعویض و یا مجدد شارز کرده با فرم بدنه محصول با توجه به نیاز شما تغییر حالت بدهد. از این بین بگ دو نفره می توانید در صورت تمایل به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز استفاده کنید. و آخر باید گفت برای خرید این بین بگ می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید. بین بگ دو نفره مخملی محصولی شیک و کاربردی برای استفاده در زمان کار و استراحت با طول عمر بالا و بدنه بادوام و مقاوم و ساختاری ضدآب و ضدتعریق بوده است.

 نوع خانگی ، اداری
 طول 140 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه مخمل ضدآب
 تحمل وزن 260 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_76900

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...