بین بگ دو نفره سایز بزرگ راحتی

MBL-8972

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
2,080,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره سایز بزرگ راحتی قابل استفاده برای تمام سنین و دو نفره به صورت همزمان، دارای تنوع در رنگبندی و طراحی، به همراه ضمانت نامه دو ساله و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور

بین بگ دو نفره سایز بزرگ راحتی یکی دیگر از با دوام ترین بین بگ های تولیدی بوده که در سال جدید توسط تولیدی رسمی بین بگ در ایران طراحی شده و با تخفیف عالی برای استفاده تمام سنین روانه بازار شده است. این بین بگ سایز بزرگ دو نفره از طراحی ساخت بدنه استوانه ای برخوردار بوده که به دلیل ابعاد بزرگ بدنه این کالا می توانید از این محصول به عنوان یک تخت خواب راحتی نیز استفاده کنید. تولید کننده این محصول برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه این کالا را با سلیقه خود، شخصا به فروشنده سفارش دهید. برای تولید این محصول با طول عمر بالا، این بین بگ را با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه مخملی طراحی و روانه بازار کرده اند که این نوع رویه جنسی کاملا نرم و با داوم داشته و در برابر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت و یا آسیب نخواهد شد. لازم به ذکر است که این جنس پارچه مخملی کاملا ضد تعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از آن برای شما هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و حتی این رویه را در صورت لزوم می توانید از آستر داخلی خود جدا کرده و با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید. استفاده از این بین بگ برای تمامی سنین و هر وزنی حتی افراد با وزن بالا نیز مناسب می باشد و باید گفت برای تغییر حالت بدنه بین بگ خود می توانید به راحتی میزان مواد داخلی آن را کم یا زیاد کرده و سطح نشیمنگاه آن را با توجه به سلیقه تان تغییر دهید. برای خرید این بین بگ دو نفره می توانید به نمایندگی اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 180 سانتی متر 
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخملی
 تحمل وزن 270 کیلوگرم
 ضمانت دو ساله
 اقلام همراه -
 کد محصول MBL-8972

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...