بین بگ دو نفره راحتی اینتکس

MBL-04441

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره راحتی اینتکس نمونه ای از بهترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده توسط شرکت سنتر اینتکس، دارای تحمل وزن بالا، به همراه ضمانت کالا و ارسال رایگان

بین بگ دو نفره راحتی اینتکس محصولی با رنگبندی زیبا و طراحی بسیار راحت و شیک بوده که مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. این بین بگ دو نفره به دلیل دارا بودن طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالا به راحتی به اشکال مختلف و مورد نیاز شما تبدیل می شود و به خوبی بدن شما را در بر خواهد گرفت. لازم به ذکر است این انعطاف پذیری به دلیل وجود یونولیت های خرد شده یا همان (فیبر) در داخل بین بگ بوده است که با ابعاد کوچک و بدنه ای منعطف، محصولی نرم و راحت را پیش روی شما قرار داده و همچنین این یونولیت های کوچک و منعطف دارای خاصیت ضربه گیری نیز بوده و قابل تعویض و تغییر حجم هم می باشد. استفاده از رویه ای لطیف، از جنس پارچه مازراتی نیز راحتی آن را تا دو چندان افزایش داده و موجب شده تا به مدت طولانی بدون ایجاد ذره ای تعریق قادر به استفاده از آن باشید. زیرا که این جنس از رویه کاملا ضد تعریق و ضدآب بوده و همینطور مقاومت چشمگیری در برابر آسیب دیدگی و تغییر ویژگی های ظاهری می باشد. به همین منظور است که شما می توانید به سادگی و با خیالی آسوده رویه را از آستری آن، جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و همینطور در صورت لزوم آن را به طور کامل تعویض نمایید. وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده و این خاصیت عالی، حمل و جا به جایی این بین بگ را بسیار آسان نموده و همچنین لازم به ذکر است این کالا تحمل وزنی معادل 260 کیلو گرم داشته که این ویژگی نشان از مقاومت بالای بدنه دارد. برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید و آن از با بهترین قیمت و برترین کیفیت از تولیدی اینتکس دریافت کنید.

 نوع  خانگی، اداری
 طول 180 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 260 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوا داخلی یونولیت(فیبر)
 کد محصول MBL-04441

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...