بین بگ دو نفره راحتی

mobl_6856

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره راحتی با قیمتی بسیار ارزان و مناسب، کیفیتی منحصر به فرد استفاده تمام سنین، تنها در فروشگاه اینتکس با خرید حضوری و اینترنتی در دسترس می باشد.

بین بگ دو نفره راحتی محصولی شیک و جدید برای استفاده همزمان دو نفره و یا قابل استفاده به عنوان تخت خواب یک نفره بوده و توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول ظاهری کاملا استوانه ای داشته و از تیکه گاه منعطف و راحتی برخوردار می باشد. در واقع فرم بدنه محصول در اثر نشستشن و استفاده و با گذر زمان تغییر حالت داده و راحتی را برای شما به همراه دارد. بین بگ دو نفره راحتی دارای ضمانت نامه 2 ساله و معتبر بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از این بین بگ زیبا می توانید در داخل سالن پذیرایی، محل کار، باشگاه ها، و یا حتی کافی شاپ استفاده کنید. روکش بدنه محصول از بادوام ترین نوع پارچه مخمل بوده و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. همانطور که می دانید روکش های مخمل ضد تعریق بوده و امکان شست و شو آن ها با آب و مواد شوینده بدون هیچ نگرانی وجود دارد. شما می توانید در زمان استراحت، تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ و... بر روی بین بگ بنشینید و راحتی و کیفیت بالای آن را احساس کنید. همانطور که گفته شد بین بگ مد نظر ظرفیت دو نفره را به صورت همزمان داشته اما به طور کلی می توان از آن در زمان استفاده یک فرد نیز لذت برد، چرا که بدنه بزرگ محصول موقعیت را برای داشتن یک محصول بسیار راحت و حرفه ای مهیا کرده و می تواند برای خوابیدن افراد نیز استفاده شود. علاوه بر این موارد، نرمی و لطافتی که در این بین بگ به کار رفته است قابل تحسین می باشد. از این رو هر کس که دارای فضای کافی برای استفاده از محصول طبی و راحت را دارد می تواند این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار دهد و از آن نهایت لذت را ببرد. شما عزیزان نیز جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در آن تماس حاصل نمایید.

 نوع خانگی
 طول 140 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخملی
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_6856

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...