بین بگ دو نفره بزرگسال اینتکس

mobl_4887

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره بزرگسال اینتکس با طراحی فوق العاده و بی نظیر، مناسب تمام سنین با قابلیت تحمل وزن بالا، با قیمت ارزان و مناسب

بین بگ دو نفره بزرگسال اینتکس یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی زیبا بوده و می تواند به آسانی در محیط منزل مورد استفاده قرار بگیرد. این بین بگ قابلیت های فراوانی داشته که منجر به استفاده راحت شما از محصول شده و شما می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. قابلیت هایی مانند طراحی زیبا در کنار ابعاد متناسب و استاندارد که به شما این اجازه را میدهد تا به سادگی آن را مورد استفاده قرار دهید و اینکه جنس به کاررفته در تمامی بدنه که باعث شده تا محصول دوام و مقاومت زیاد و طول عمر بالایی داشته باشد. در مورد نوع طراحی آن نیز باید گفت که این محصول به گونه ای ساخته شده که می تواند به راحتی مکانی نرم و راحت برای استفاده همزمان تا دو نفر را فراهم کند و همچنین ابعاد آن هم به گونه ای اندازه گیری شده تا بتوانید از آن در محیط های مختلف منزل استفاده کنید. این بین بگ دو نفره به دلیل ابعاد بزرگی که داشته میتواند به عنوان تشک و تخت خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرد و در واقع شما می توانید به سادگی روی آن دراز بکشید و همینطور در ظاهر این محصول نیز شاهد دوخت های دقیق و محکمی هستیم که مقاومت و دوام آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و به همین دلیل است که این بین بگ در مقابل وزن و فشار بالا مقاومت خواهد کرد. این محصول دارای رنگ بندی مختلف بوده و می توانید هنگام سفارش رنگ مورد علاقه خود را ثبت کنید. برای سفارش این کالا نیز کافیست تا آن را انتخاب کرده و به صورت تلفنی و یا حضوری، آن را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده و محصول خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی، اداری
 طول 160 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضدتعریق
 محتوای داخلی الیاف
 ضمانت نامه  دو سال
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_4887

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...