بین بگ خوابیده جین اینتکس

intex 30077

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خوابیده جین اینتکس با ظاهری متفاوت و رویه ای مرغوب از جنس پارچه جین و حاوی شن های یونولیتی قابل استفاده در اتاق خواب به منظور استراحت تمامی گروه های سنی می باشد . خرید بین بگ جین به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر نقاط کشور از طریق تولیدی اینتکس امکان پذیر می باشد .

بین بگ خوابیده جین اینتکس یکی از متفاوت ترین تولیدات کارخانه اینتکس بوده که صرفا مناسب استراحت طراحی و تولید شده است . این بین بگ در ابتدا دارای ارتفاع زیادی بوده که تکیه گاه محصول را تشکیل داده است و در انتها دارای اندکی ارتفاع بوده که پا ها را در وضعیت مناسبی قرار داده است . طراحی این بین بگ به گونه ای بوده که بدن را کاملا در بر گرفته و محلی نرم و راحت برای ساعت ها استراحت می باشد . رویه آن از جنس پارچه جین تهیه شده است که بسیار متفاوت با سایر بین بگ ها بوده و علاوه بر استحکام و طول عمر بالا زیبایی و نمایی فوق العاده به محصول بخشیده است . بین بگ جین یکی از منعطف ترین بین بگ های موجود بوده که این انعطاف پذیری به سبب وجود یونولیت های خرد شده در داخل آن می باشد که با توجه به دارا بودن ابعادی بسیار کوچک به راحتی بدن را در بر خواهد گرفت . همچنین شما می توانید با تغییر در حجم یونولیت های آن شکل و فرم این محصول را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید .وزن 5 کیلو گرمی آن موجب شده به راحتی قابل جا به جایی باشد و تحمل وزنی معادل 120 کیلو گرم نشان از مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت این بین بگ زیبا دارد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه ای دوساله دریافت نمایید .

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه جین ( لی )
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...