بین بگ خزدار راحتی یک نفره

MBL-7398

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار راحتی یک نفره محصولی جدید و زیبا با طراحی مدرن، با ارسال سریع و رایگان، دارای ضمانت نامه دو ساله معتبر و 48 ساعت مهلت تست جهت آسودگی خاطر شما

بین بگ خزدار راحتی یک نفره با رویه نرم و خزدار جزوء بهترین محصولات به جهت استفاده به عنوان نشیمنگاهی راحت و نرم در محل های مختلف از جمله باشگاه ها، ویلاها، منازل، مهدکودک ها و... می باشد و دارای بدنه ای با پارچه فوق العاده و طول عمر بالاست. این بدنه از پارچه ای تشکیل شده که طول عمر بالا محصول را شامل می شود و همچنین همانطور که مشاهده می کنید از طراحی بی نظیری نیز تشکیل شده که باید به عنوان محصولی خاص و منحصر به فرد از آن استفاده نمایید. از این رو یکی از مهم ترین بخش های خانه خود را می توانید به استفاده از این بین بگ اختصاص دهید. بدنه و رویه این کالا خزدار و به حالت پشمی بوده که برای داشتن لطافت لازم و راحتی بالا در این محصول به کار رفته است. علاوه بر این موارد ذکر شده، مزیت وجود رویه قابلیت ضد تعریق و ضدآب بودن آن بوده است که در زمان استفاده در محیط های بیرون بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این محصول بی نظیر به گونه ای طراحی شده که در زمان های استراحت و در هوای گرم بدن را به هیچ عنوان دچار تعریق نمی کند و با توجه به گردش هوای آزاد بر روی بدنه بین بگ و یا در بافت های درونی آن سبب ایجاد چنین مزیتی می شود. از این رو می توان گفت که این بین بگ مد نظر برای استفاده افراد مختلف به ویژه کودکان دارای سازگاری های لازم بوده و به جهت این استفاده برای تمام سنین نیز به کار می رود. شما در صورت تمایل به داشتن بین بگ خزدار راحتی یک نفره می توانید به شرکت اینتکس مراجعه کرده و محصول را به سرعت خریداری کنید و از داشتن آن نهایت لذت را ببرید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 60 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر 
 ارتفاع70 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه خزدار لطیف
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول MBL-7398

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...