بین بگ خزدار بزرگسال

bestway 43839

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار بزرگسال با ویزگی منحصر به فر خود از محبوبیت زیادی برخوردار است که بر خلاف ظاهر شیک خود بسیار قیمتی مناسب داشته که شما می توانید آن را از سایت اینتکس خریداری کرده . 

بین بگ خزدار بزرگسال محصولی با کیفیت می باشد که با توجه به طراحی شیک و زیبایی که دارد بسیار پر فروش بوده که شرکت معتبر اینتکس تولید و به بازار جهانی ایران عرضه کرده است که میتوانید با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید . این مبل شنی در کنار ظاهر جذاب خود بسیار راحت بوده که با نشستن بر روی آن بسیار احساس راحتی می کنید و می توانید برای نشستن های طولانی مدت جلوی تلویزیون ، بازی های یارانه ای ، مطالعه و... استفاده نمود . این مبل شنی بزرگسال با وزن بسیار سبکی که دارد قابل حمل و به سادگی آن را در دیگر نقاط منزل قابل استفاده می باشد . مواد داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده پر شده است که بسیار مقاوم و سبک بوده . همچنین فروشگاه اینتکس با در نظر گرفتن خدمات پس فروش می توانید مواد داخلی محصول را در شرایطی که افت داشته باشد تعویض نموده و با خیالی آسوده از آن استفاده نموده . این مبل شنی همراه با 2 سال ضمانت برای شما خریداران در نظر گرفته شده است که میتوان تضمینی بر خرید شما باشد . از طرفی این محصول با زیپی که در زیر کالا متصل است میتوان رویه این بین بگ را یه راحتی با مواد شوینده حتی لباس شویی به راحتی شسشو داده . جهت خرید میتوانید این محصول را از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری کرده .  

 نوع  خانگی و اداری 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر 
 جنس بدنه پارچه خزدار
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
 تحمل وزن  130 کیلو گرم 
 ضمانت 2 ساله 
 کد محصول bestway 43839

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...