بین بگ خزدار اینتکس

mbl-1018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار اینتکس از برترین و با کیفیت ترین محصول شرکت اینتکس می باشد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده که مناسب برای تمام سنین می باشد . 

بین بگ خزدار اینتکس محصولی زیبا که با کیفیت بی نظیری که دارد به تازگی روانه بازار جهانی ایران شده است که نسبت به ظاهر مدرن خود ، قیمت بسیار مناسبی دارد که سبب شده این کالا از محصولات پر فروش اینتکس به حساب بیاید . این بین بگ با توجه به ظاهر مدرنی که دارد مناسب برای انواع دکور ها می باشد که شما می توانید آن را برای محیط های خانگی خود استفاده کرده و جلوه زیبایی را برای منازل و حتی محیط کار خود فراهم کنید . همچنین از این محصول شما می توانید در کار های روزمره خود همانند کتاب خواندن ، تماشای تلویزیون و... استفاده کنید . مواد داخلی این کالا همانند دیگر بین بگ های اینتکس از فوم خرد شده پر شده است که بسیار مقاوم بوده و شما میتوانید با خیالی راحت از این بین بگ بطور مداوم استفاده کنید . جنس پارچه این محصول از خز می باشد که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است که آن را از دیگر بین بگ های این شرکت متمایز کرده و زیبایی خاصی را برای محیط های دلخواه شما فراهم می سازد . این کالا با ظاهری گرد طراحی شده که فضای زیادی را اشغال نمی کند و  همچنین بسیار سبک بوده که شما می توانید آن را به هر مکانی که بخواهید به آسانی جا به جا نموده . از طرفی این محصول دارای 2 سال ضمانت می باشد که می تواند سبب آسوده خاطر شدن شما بابت خرید این بین بگ شود و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . شما خریداران می توانید جهت سفارش و خرید این محصول به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کرده و در سریع ترین زمان آن را درب منزل دریافت کنید .

 نوع  خانگی و اداری
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه خزدار
 رنگ بدنه کرم
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 مواد داخلی فوم خرد شده
 کد محصولmbl-1018

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...