بین بگ تک نفره راحتی چرم

MBL-04994

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره راحتی چرم از سری محصولات راحتی با طراحی ظاهری بسیار جذاب و مدرن بوده که به همراه ضمانت نامه دو ساله و 48 ساعت مهلت تست برای شما قابل خریداری است.

بین بگ تک نفره راحتی چرم یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه و رویه ای از جنس پارچه چرم مصنوعی برای علاقه مندان به کار رفته و دارای طراحی مدرن و بسیار خاص می باشد. محصولاتی که به سبک مدرن و جدید ساخته شده اند، دارای بدنه ای خاص می باشند که همه این ها در کنار هم ترکیبات بی نظیر و زیبایی را ایجاد کرده است. علاوه بر تمامی این موارد، محصول مورد نظر دارای قابلیت بدنه طبی نیز می باشد و بیشترین میزان استفاده و راحتی را برای شما خواهد داشت. از سوی دیگر این محصول منحصر به فرد دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق نیز است و در زمانی که افراد از آن استفاده می کنند می توانند بهترین تجربه خود را داشته باشند و همچنین آرامش بسیار را احساس کنند. از این رو هر فردی در محل زندگی خود و یا محل کار خود، نیازمند به یک این چنین بین بگ راحتی خواهد بود.  این محصول قابلیت شکل پذیری بالایی داشته که می تواند در صورت استفاده افراد شکل بدن آن ها را به خود بگیرد و به راحتی تغییر شکل دهد. در این زمان بخش های خالی بدن با این بین بگ پر شده و ستون فقرات نیز در حالت استانداردی قرار می گیرد. این کالا با داشتن استحکام بدنه عالی در محل های مختلف می تواند قرار بگیرد و دارای طول عمر بالا نیز باشد. از این رو می تواند در مدت زمان طولانی برای استراحت های روزانه افراد به کار گرفته شود. شما عزیزان جهت خریداری این محصول با کیفیت باید به مراکزی مراجع کنید که این محصولات را به صورت اورجینال به فروش می رسانند. از این رو محل مناسب برای خرید این بین بگ فروشگاه اینتکس است که طراحی و ساخت آن را نیز بر عهده دارد. 

 نوع خانگی ، اداری و مسافرتی
 طول  70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع  80 سانتی متر
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 اقلام همراه _
 ضمانت نامه  دو ساله
 کد محصول  MBL-04994

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...