بین بگ تک نفره راحتی اینتکس

mobl_8732

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره راحتی اینتکس از دیگر محصولات مقاوم، با کیفیت و دارای طراحی متفاوتی است که قابل استفاده برای محیط های خانگی و اداری بوده که به تازگی به همراه 2 سال ضمانت نامه معتبر تولید شده است.

بین بگ تک نفره راحتی اینتکس از سری تولیدات جدید، مدرن و مناسب بوده و توسط نمایندگی سنتر اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد. در ساختار این محصول باید عنوان کرد که از سه لایه بیرونی و داخلی، آستر و مواد درونی تشکیل شده که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. این کالا به رنگ قهوه ای  طراحی شده، اما شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش داده و دیزاینی خاص و مدرن را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها به ارمغان بیاورید. جنس بدنه این کالا از جیر درجه یک و با کیفیت ساخته شده که دارای نرمی و لطافت بوده، و همچنین شما می توانید در صورت ایجاد لک، آلودگی پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده شستشو دهید. جنس این کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار وزن، آب و هوا مختلف و حتی نور مستقیم خورشید می باشد. دیگر ویژگی که در مورد این کالا حائز اهمیت است، محتوای داخلی این محصول بوده که بسیار با کیفیت و عین حال سبک و کم وزن می باشد و همچنین بسیار مستحکم در برابر فشار بوده و از انعطاف بالایی نیز برخوردار است که همین ویژگی سبب می شود، کودک هنگام نشستن بر روی آن فرم بدنش را گرفته و در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند. همه این ویژگی ها از خصوصیات خوب این محصول به شمار می روند و شما هم اکنون می توانید این بین بگ را از سایت سنتر اینتکس با قیمت و کیفیت عالی خریداری نمایید .

 نوع خانگی، اداری 
 طول  90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه جیر 
 ضمانت نامه 2 سال
 محتوای داخلی یونولیت(فیبر)
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 کد محصول mobl_8732

بین بگ تک نفره راحتی اینتکس یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس به شمار می آید که علاوه بر راحتی بسیار بالا که داشته بسیار با لطافت است و شما با نشستن بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه می کنید. لازم به ذکر است این کالا با توجه به ابعاد و اندازه متناسب، قابل استفاده برای محیط های خانگی و اداری بوده که می توانید با خرید این بین بگ جلوه ای جذاب را برای منازل خود فراهم سازید و همچنین این محصول علاوه بر رنگ زیبایی که در تصویر مشاهده می کنید، در رنگبندی های دیگر هم موجود بوده و شما می توانید به دلخواه و طبق نیاز و سلیقه خود سفارش دهید.

حمل و نقل آسان و وزن سبک

همانطور که گفته شد این محصول به صورتی طراحی شده است که می توان از آن در هر فضایی استفاده کرد و از این رو شما می توانید به راحتی این بین بگ را با خود به همراه داشته باشید و بتوانید به آسانی نیز آن را جا به جا کنید. محصول مورد نظر، از وزن بسیار کم برخوردار بوده و راحت بودن در جا به جا کردن به دلیل وزن کم است و یک فرد به تنهایی قادر به تغییر دادن موقعیت این محصول خواهد بود و لازم به ذکر است برای جا به جا کردن این بین بگ مشکلی برای افراد پیش نخواهد آمد.

انعطاف پذیری بالا در تمامی قسمت

این بین بگ با توجه به طراحی بادوام و نیز نوع ساخت مدرن، می تواند بستری بسیار مناسب را برای افراد به ارمغان بیاورد. این کالا دارای فرو رفتگی مناسبی در قسمت نشیمنگاه خود بوده که همین ویژگی باعث شده تا هنگام استفاده و نشستن بر روی آن گردن، ستون فقرات و کمر شما در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و شما علاقه مندان در صورت استفاده طولانی مدت و نشستن بر روی آن به هیچ عنوان دچار کمر درد و درد عضلانی نشوید.

استفاده از پارچه جیر در تمامی قسمت بدنه 

جنس بدنه و رویه این بین بگ بزرگسالاز جنس پارچه جیر بوده که جنس فوق العاده مقاوم و در عین حال ضخیم داشته و البته این نوع پارچه در زیبایی این محصول هم بسیار تاثیر گذار بوده و باعث شده تا یک کالا جذاب تولید بشود که بسیار مرغوب و درجه یک است و همچنین می توانید این محصول را در اتاق پذیرایی و در مقابل تلوزیون قرار دهید و برای تماشای تلوزیون از آن استفاده نمایید. این محصول با طراحی ساده و شیکی که داشته، قابل استفاده در تمام محیط ها مانند اتاق خواب ها می باشد و می تواند تا فضایی راحت را برای شما فراهم کند تا ساعت های طولانی بر روی آن استراحت کنید و لذت ببرید. البته لازم به ذکر است بدنه و رویه این کالا نیز کاملا ضدتعریق و قابل شستشو بوده و شما عزیزان می توانیددر مدت طولانی از آن استفاده کنید.

سخن پایانی 

این بین بگ فوق العاده، محصولی با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه بوده که دارای دو سال ضمانت جهت آسوده خاطر بودن شما خریداران عزیز است و شما می توانید این کالا فوق العاده را از طریق سایت اینتکس خریداری کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...