بین بگ تک نفره با دستگیره حمل

MBL-1029

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره با دستگیره حمل از سری پرفروش ترین محصولات شرکت سنتر اینتکس به همراه دو سال ضمانت نامه و 48 ساعت مهلت تست با قیمت و کیفیت عالی

بین بگ تک نفره با دستگیره حمل مدلی محبوب و پر فروش با رنگ بندی متنوع و زیبا بوده که در فروشگاه اینتکس موجود است تا بتوانید آن را با قیمت ارزان و ضمانت نامه دو ساله از این فروشگاه خریداری کنید. بین بگ تک نفره مناسب برای تمام سنین بوده و می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند، زیرا جنس ساخت آن بسیار با کیفیت بوده و دوخت آن نیز به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است. درباره طراحی زیبای این کالا باید گفت که ساخت و دیزاین این محصول به صورت تقریبا گرد می باشد که بخش نشیمنگاه منعطف و گود آن کاملا در تصویر مشخص است. فرم پذیری این بین بگ بسیار عالی بوده و این ویژگی بسیار عالی یعنی فرم پذیری خوب آن، یعنی این کالا می تواند به راحتی با بدن شما هماهنگ شده، فرم و شکل بدن شما را به خود بگیرد، از این رو فشاری به آن وارد نخواهد شد و شما می توانید ساعت های بیشتری را بر روی بین بگ راحتی بنشینید. لازم به ذکر است در بخش بالای تکیه گاه این بین بگ یک عدد دستگیره در نظر گرفته شده که توسط آن و به راحتی می توانید وزن 5 کیلوگرمی این بین بگ را مورد حمل و نقل قرار دهید. ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت یا فیبر بوده که توسط یک زیپ در کف آن است، و در صورت لزوم قابل تعویض و یا کم و زیاد کردن است. بین بگ تک نفره با دستگیره حمل با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود است که پس از بررسی اطلاعات دقیق و مشاهده تصاویر آن می توانید خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

 نوع خانگی و اداری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 150کیلوگرم
 اقلام همراه _
 ضمانت نامه دو ساله
 کدمحصول MBL-1029

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...