بین بگ تک نفره با تکیه گاه راحتی

MBL-8753

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره با تکیه گاه راحتی نمونه ای از محصولات پرفروش و پرطرفدار شرکت اینتکس به همراه ضمانت نامه و مهلت تست بوده که به تازگی تولید و روانه بازار شده است.

بین بگ تک نفره با تکیه گاه راحتی، یکی دیگر از محصولات جذاب با طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بالا بوده است که به تازگی توسط نمایندگی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این بین بگ از پارچه مازراتی استفاده شده که این پارچه ساختاری ضد تعریق و ضد آب دارد و در برابر انواع فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. لازم به ذکر است ارگونومی ساخت بدنه این محصول متشکل از یک نشمینگاه فوق العاده راحت و تکیه گاهی بلند می باشد باید گفت که این تکیه گاه ساختار طبی داشته به همین دلیل است که افراد در زمان استفاده احساس بسیار راحتی خواهند داشت. تکیه گاه این بین بگ محل مناسب و ایده آلی برای قرار دادن گردن و سر شما در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و.. به شمار می رود. برای بخش داخلی این بین بگ تک نفره از یونولیت خرد شده یا همان فیبر استفاده می شود، زیرا که وزن کم و ساختاری نرم داشته است و می تواند وزن بالایی را به راحتی تحمل کند. لازم به ذکر است این مواد امکان تعویض و یا کم و زیاد کردن دارند و رنگ بدنه این محصول به صورت یکدست و فوق العاده زیبا بوده و اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان نیز مهیا شده تا آن ها با توجه به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظرشان را سفارش دهند. این بین بگ تک نفره دارای دوسال ضمانت نامه معتبر نیز بوده است که تضمینی بر طول عمر بالا آن به شمار می رود. برای خرید این محصول با کیفیت با قیمت ارزان و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه مازراتی
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 کد محصول MBL-8753

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...