بین بگ بزرگسال مرتفع اینتکس

mobl_3248

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال مرتفع اینتکس با کیفیت مطلوب در نمایندگی فروش انواع مبل شنی و بین بگ به همراه دو سال ضمانت نامه و 48 ساعت مهلت تست محصول

بین بگ بزرگسال مرتفع اینتکس، یکی دیگر از پر فروش ترین بین بگ های تولید شده توسط تولیدی شرکت اینتکس بوده است که برای استفاده به عنوان تخت خواب برای یک نفر طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ فوق العاده ساختار و بدنه ای بیضی شکل همانند استوانه داشته که فرم نشیمنگاه و تکیه گاه آن در اثر استفاده مکرر، منطبق با فرم و شکل بدن شما تغییر حالت می دهد. این بین بگ توان تحمل وزنی بالغ بر 260 کیلوگرم را داشته پس برای مراقبت از محصول هرگز وزنی بیش از این مقدار به بدنه آن وارد نکنید. در تولید این محصول برای بخش روکش بدنه و رویه بین بگ پارچه مرغوب مخملی را انتخاب شده که پارچه های مخمل کاملا نرم و بادوام بوده و در اثر شستشو و یا وارد کردن وزن و فشار بالا به هیچ عنوان دچار آسیب و یا افت کیفیت نخواهند شد. لازم به ذکر است این نوع پارچه کاملا ضدتعریق و ضدآب بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکل و یا حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد شد. مواد تشکیل دهنده داخلی این بین بگ از مواد یونولیتی بوده که تاثیر مستقیمی بر راحتی شما هنگام استفاده داشته زیرا کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند . این محتوای یونولیتی بسیار سبک و کم وزن است اما قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و شما می توانید میزان یونولیت داخل محصول را به دلخواه خود کنترل کنید تا بدنه آن تغییر حالت مناسب داشته باشد. این بین بگ از ضمانت نامه معتبر 2 ساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالا کالا به شمار می رود. شما برای خرید بین بزرگسال مرتفع اینتکس با قیمت مناسب و عالی می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع  خانگی و اداری
 طول 140 سانتی متر 
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه مخملی
ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی یونولیت
 اقلام همراه _ 
 کد محصول mobl_3248

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...