بین بگ بزرگسال راحتی قرمز

mobl_7504

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال راحتی قرمز، محصولی فوق العاده شکیل و بادوام از شرکت معتبر اینتکس به همراه ضمانت نامه دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور

بین بگ بزرگسال راحتی قرمز یکی از راحت ترین و نرم ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی است. این محصول با راحتی زیاد و دوخت های دقیق و محکم تا مدت ها مکانی مناسب برای استراحت شما می باشد. اندازه ی این کالا به گونه ای است که می تواند یک فرد بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. این حجم متناسب باعث شده تا این محصول در محیط های مختلف برای استراحت های طولانی مدت و افراد با وزن های بالا مناسب باشد. این بین بگ برای استفاده تمام سنین بوده و از راحتی بالایی برخوردار است که این راحتی تا حد زیادی مدیون رویه به کار رفته برای آن است. این رویه که از جنس پارچه جیر، و بسیار نرم بوده و حس خوبی را هنگام استراحت به شما منتقل خواهد کرد. علاوه بر نرمی رویه این محصول مواد داخلی آن نیز در راحتی آن تاثیر زیادی گذاشته اند. این مواد داخلی یکی از اصلی ترین مواد در ساخت این محصول به شمار می روند که با خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند می توانند به راحتی به شکل بدن شما تغییر حالت داده و به همین دلیل این محصول پس از مدتی استفاده، می تواند کاملا شکل بدن شما را به خود بگیرد و همچنین شما می توانید با فشار به قسمت های مختلف آن را به حالت اول خود بازگردانده و مجددا از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است این مواد پس از مدت زمان زیادی که از بین بگ استفاده می شود مقداری افت کرده اما به راحتی قابل شارژ و یا حتی قابل تعویض خواهد بود تا مجددا مانند روز اول قابل استفاده باشند. این کالا با نرمی و راحتی مثال زدنی خود توانسته رقبای خود را پس زده و به بهترین و پر فروش ترین محصول شرکت اینتکس تبدیل شود. 

 نوع  خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضدآب
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _ 
 کد محصول mobl_7504

بین بگ بزرگسال راحتی قرمز یکی از متفاوت ترین و خاص ترین بین بگ های موجود در نمایندگی اینتکس می باشد که از نظر راحتی و نرمی رقیبی ندارد و در مقایسه با سایر نمونه های مشابه تولید شده، قابلیت های بسیاری داشته که مکانی مناسب را برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. این بین بگ دارای موارد استفاده زیادی بوده و بسیار کارآمد می باشد که استفاده از آن را در مکان های مختلف مانند محیط های داخل منزل و یا اداره ها ممکن کرده است و لازم به ذکر است محدودیت سنی برای آن معنایی ندارد و تمام افراد با سنین و وزن های مختلف می توانند از این محصول استفاده کنند .این کالا همانطور که پیش تر به آن اشاره شد؛ دارای ویژگی های زیادی بوده که استفاده از آن را به ساده ترین حالت خود در آورده و هر شخصی قادر به استفاده از آن خواهد بود. در جهت آشنایی بیشتر با این بین بگ ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بدنه ای طبی با تکیه گاه استاندارد

از آن جایی که این کالا بدنه ای با ساختاری طبی داشته و همانطور که گفته شد دارای قابلیت منعطف بودن و نرمی بسیار زیادی نیز می باشد. همچنین این محصول علاوه بر این موارد که گفته شد، تکیه گاه طبی و متصل به خود بدنه اصلی دارد و بسیار نرم بوده و توانسته تا بهترین استفاده را برای شما ایجاد سازد. از این رو در زمانی که افراد بر روی بدنه این بین بگ می نشینند در حالت استانداردی قرار می گیرند و این می تواند بهترین موقعیت را شامل شوند. از این رو با داشتن طول عمر بالا از بدنه ای طبی برخوردار خواهند بود و بهترین شرایط را دارا می باشند و لازم به ذکر است گودی ایجاد شده، بدن را به صورت کامل احاطه می کند و سبب قرارگیری هرچه راحت تر بدن شما بر روی محصول می شود. همچنین این بخش منعطف بودن بین بگ را ایجاد می سازد و می تواند محلی بسیار راحت و آرامش بخش برای علاقه مندان فراهم آورد.

جنس رویه عالی و قابل تعویض

در تمامی قسمت بدنه این بین بگ راحتی بزرگسال رویه ای قرار داده شده که همانطور که از ظاهر آن در تصاویر پیداست و بسیار جالب و زیبا با طرح کاملا ساده و شیک طراحی شده و به بخش ظاهری آن جلوه ی خاصی بخشیده است. الازم به ذکر است که این رویه دارای قابلیت تعویض نیز بوده و در زمان خستگی از ظاهر آن می توانید به راحتی، آن را با رویه ی دیگری جایگزین کنید و رویه ای مناسب برای دکور منزل خود به کار گیرید. که این کار با باز کردن زیپ مخصوص در قسمت زیرین آن امکان پذیر بوده و همچنین شما می توانید به سادگی این کار را انجام دهید چرا که این قابلیت بسیار کاربردی است.

طول عمر بالا و دوخت های محکم در سطح بین بگ

شرایطی که باعث شده این محصول در مجموع دارای دوام و طول عمر بالا باشد این است که دارای دوخت های محکم می باشد و می تواند بهترین حالت بدنه را شامل شود و همینطور دوخت های محکم بدنه به این صورت است که می تواند دوام و مقاومت تمام بخش های بین بگ را افزایش دهد. علاوه بر این موارد این دوخت های محکم  در هر زمان قادر به تحمل فشار و ضربه افراد شده است. در این صورت زمانی که افراد با وزن های بالا نیز تمایل به داشتن بین بگ هستند، می توانند این کالا را خریداری کنند و در صورت طولانی مدت شدن اقامت بر روی محصول دچار هیچ مشکلی نمی شود و می تواند بهترین موقعیت را دارا باشد. 

نحوه سفارش 

این بین بگ با توجه به حجم و اندازه که دارد می تواند به سادگی در محیط های مختلف به کار گرفته شود و برای تماشا تلویزیون و یا مطالعه گزینه ای ایده عال به شما برود و همینطور با ظاهر جالبی که داشته می تواند به راحتی با دکور منزل شما ست شود. برای تهیه این محصول فوق العاده می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش خود را تکمیل کنید و این بین بگ را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...