بین بگ بزرگسال با رویه مخملی

mobl_7530

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال با رویه مخملی از سری محصولات مقام و شیک، قابل استفاده برای انجام کارهای روزانه و طولانی مدت ساخته و تولید شده که تحت ضمانت 2 ساله توسط شرکت سنتر اینتکس به فروش می رسد.

بین بگ بزرگسال با رویه مخملی یکی از شیک ترین و ساده ترین محصولات تولید شده توسط شرکت سنتر اینتکس بوده که به دلیل کیفیت بالا و ظاهری جذاب توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و به همین سبب از فروش بالایی نیز برخوردار است. این کالا ظاهری ساده در عین حال بسیار کارآمد بوده که دارای ترکیب رنگی زیبا مطابق با سلیقه و دکوراسیون منازل شما بوده و همچنین دارای طراحی با پارچه قوی و با دوام بوده که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای سطحی راحت و نرم است و پارچه آن از  قابلیت شست و شو نیز برخوردار بوده و این رویه به گونه ای طراحی شده که مواد داخلی آن قابل شارژ و یا پر کردن می باشد که با توجه به راحتی مصرف کننده قابل تغییر می باشد. این محصول دارای دوخت پارچه محکم و مقاوم بوده و تحمل وزنی بالایی را نیز داشته که برای یک نفر یا دونفر نیز کاملا مناسب و استاندارد می باشد. این بین بگ دارای طراحی زیبا و متفاوت بوده که به محیط اطراف شما جلوه ای خاص و بسیار زیبا می بخشد و شما می توانید با توجه به رنگ اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی و هر محیط دیگر آن را طبق سلیقه خود انتخاب نمایید. این محصول دارای راحتی بی نظیری بوده که برای انجام کار های روزانه، مطالعه کتاب، تماشا تلویزیون و استراحت های روزانه بسیار مناسب می باشد. مواد داخلی پر شده درون این محصول بسیار مرغوب بوده که از دوام عالی برخوردار است و هیچ آسیب و حساسیتی در حین استفاده، برای شما نخواهد داشت. این کالا جزوء محصولات راحتی بوده که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است. شما جهت خرید بین بگ بزرگسال با رویه مخملی می توانید با فروشگاه سنتر اینتکس تماس حاصل فرمایید و این محصول را با رنگ و طرح مورد نظر خود خریداری نمایید.

 نوع 
خانگی
 طول 
 140 سانتی متر
 عرض 
 100 سانتی متر
 ارتفاع 
 90 سانتی متر
 جنس بدنه 
 پارچه مخمل ضدتعریق
 محتوای داخلی
 یونولیت(فیبر)
 اقلام همراه
 _
 ضمانت نامه
 2 ساله
 کد محصول
 mobl_7530

بین بگ بزرگسال با رویه مخملی توجه طرفداران و خریداران بسیاری را به خود جذب کرده و همچنین با توجه به کیفیت بالا به فروش ویژه ای نسبت به دیگر محصولات تولید شده، دست یافته است. شرکت اینتکس این کالا را به گونه ای طراحی کرده که تمامی افراد با سنین مختلف می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. همچنین این محصول، با توجه به طراحی خاص و ابعاد مناسب که دارد سبب می شود تا با نشستن بر روی آن بدن شما در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و به هیچ عنوان احساس درد و خستگی در ناحیه سر و گردن ، مفاصل و کمر خود نداشته باشید و در صورت استفاده طولانی مدت هیچ گونه مشکلی برای شما عزیزان به وجود نخواهد آورد.

جنس رویه ضدآب و ضدتعریق

ضدآب و ضد تعریق بودن رویه این بین بگ نشان دهنده دوخت عالی و کیفیت بالای جنس پارچه استفاده شده، می باشد که اجازه ی ورود آب را به داخل آن نمی دهد. از این رو، در صورت نیاز شما می توانید از این محصول در کنار استخر و محیط مرطوب و حتی محیط های بیرون از خانه نیز بدون نگرانی استفاده کنید و همچنین علاوه بر ضد آب بودن، این جنس پارچه در برابر هرگونه لک و کثیفی نیز بسیار مقاوم بوده و به ندرت کثیف می شود و درصورت آلوده شدن، کاملا قابل شست و شو می باشد. 

شکل ظاهری مدرن و طراحی استاندارد 

یکی از بهترین ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این کالا نسبت به دیگر محصولات شده، طراحی مدرن و شیک این بین بگ طرح جدید است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این محصول ظاهری بسیار منحصر به فرد داشته که همه افراد با تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند و همینطور شما می توانید هنگام بازی با گیم نت، استراحت، کار با لپ تاپ و.. از آن استفاده کنید. طراحان این محصول تمام سعی خود را کرده اند تا کالایی با کیفیت بالا و در عین داشتن ظاهری شیک تولید کرده و به بازار عرضه نمایند. 

حجم و ابعاد محصول 

این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسب بوده و طبق تمامی استاندارد های جهانی ساخته شده است که در هر محیطی قابل استفاده است تا یک راحت فضای ایده آل را برای افراد محیا سازد تا خریداران عزیز بتوانند استراحت راحت و طولانی مدت را در آن تجربه کنند. 

نحوه سفارش 

این بین بگ بزرگسال با رویه مخملی، فوق العاده برای استفاده تمامی افراد بوده و شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس و یا شماره های درج شده در آن، این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...