بین بگ بزرگسال با رویه جیر

mobl_8765

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال با رویه جیر با طراحی فوق العاده و مقامی که داشته، محبوبیت بسیاری را در بین دوستداران محصولات راحتی بدست آورده و با قیمتی ارزان و به همراه 2سال ضمانت نامه معتبر، تولید و به بازار ایران عرضه شده است.

بین بگ بزرگسال با رویه جیر بوده که با توجه به راحتی بسیار بالایی که داشته می تواند در دسته بندی بین بگ های طبی قرار گیرد، بنابراین استفاده این کالا برای اشخاصی که درد عضلانی دارند بسیار مناسب می باشد. همچنین این  کالا با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته با نشستن بر روی آن شکل و فرم بدن شما را گرفته و از فشار زیاد به بدن شما و خستگی در حین استفاده، جلوگیری می کند به همین سبب شما می توانید ساعت های طولانی را به نشستن و استراحت بپردازید. این محصول رویه جیر به رنگ زیبایی داشته که می تواند با انواع رنگ ها و دکور منازل و... تطابق داشته و ظاهری مدرن و جلوه ای زیبا را برای محیط های خانگی و اداری شما به ارمغان آورد، البته لازم به ذکر است که این محصول دارای رنگ بندی های متنوع می باشد که می توانید در سایت سنتر اینتکس آن ها را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود، کالا را خریداری نمایید. جنس بدنه و رویه این محصول نسبت به دیگر پارچه ها بسیار با دوام تر و مقام تر بوده و همچنین از دیگر نکات مثبت این بین بگ می توان به محتوای داخلی کالا اشاره کرد که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است .تمام قسمت های پارچه ای این محصول از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که بسیار مقاوم در برابر انواع ضربه و فشار می باشد. این مبل شنی دارای قیمت مناسب تری نسبت به مبلمان های قدیمی و چوبی بوده و ویژگی هایی مانند تحمل وزن بالا، حمل نقل آسان و تولید در رنگ های متنوع و زیبا را داراست.

 نوع  خانگی، اداری 
 طول  90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر ضد آب 
 ضمانت نامه 2ساله
 اقلام همراه  _
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 کد محصول mobl_8765

بین بگ بزرگسال با رویه جیر، این محصول با توجه به نشیمنگاه نرمی که داشته از محصولاتی به شمار می آید که همه ی بزرگسالان و حتی افراد سالخورده می توانند از آن استفاده نمایند زیرا بدنه و طراحی محصول به گونه ای است که تمام استاندارد های لازم جهت راحتی شما را دارا بوده و آرامش و راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. همچنین فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری و خریداران خود، این کالا را همراه با ضمانتی 2 ساله به فروش می رساند. شما می توانید جهت خرید این کالا به سایت اینتکس، مراجعه کرده و این محصول خاص را  سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

استاندارد بودن طراحی و ساخت  

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این محصول ساختاری با بدنه تقریبا گرد داشته که تکیه گاهی استاندارد و مناسب در بخش پشت آن در نظر گرفته شده که این تکیه گاه تمامی سطح کمر و پهلوی شما را پوشش داده تا استراحت راحتی را تجربه نمایید و همچنین لازم به ذکر است که مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این بین بگ راحتی نسبت به دیگر محصولات شده، طراحی شیک و راحت آن است. یکی دیگر از نکته هایی که درباره این محصول حائز اهمیت بوده این است که این کالا از فرم پذیری بالایی برخوردار است و پس از هر بار استفاده از آن حالت نرم تر و راحت تری به خود میگیرد.

رویه لطیف و ضد آب

ضد آب بودن این بین بگ نشان از دوخت بسیار عالی بدنه و کیفیت بالای جنس پارچه استفاده شده، می باشد که اجازه ی ورود آب و رطوبت را به داخل آن نمی دهد. از این رو، در صورت نیاز شما می توانید از این کالا در کنار استخر و حتی محیط باز نیز استفاده کنید و همچنین علاوه بر ضد آب بودن، این جنس پارچه در برابر هرگونه آلودگی و لک نیز مقاوم بوده و به ندرت کثیف می شود و درصورت آلوده شدن نیز کاملا قابل شست و شو می باشد. رویه ی این مبل از جنس پارچه جیر بوده که علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده، موجب شده تا رویه آن بسیار نرم و لطیف نیز باشد. 

محتوای داخلی 

مواد داخلی این محصولات که از نقاط قوت این محصول بوده، که از مواد داخلی با کیفیت ساخته شده و داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر و راحت است. لازم به ذکر بوده که دسترسی به محتوای داخلی این بین بگ نیز وجود داشته و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را طبق سلیقه افزایش یا کاهش دهید. 

طریقه سفارش

این محصول به همراه ضمانت دو ساله تولید شده که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی بابت کیفیت محصول راحت می کند. این کالا با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...