بین بگ بزرگسال با دستگیره حمل

MBL-0440

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال با دستگیره حمل موجود در فروشگاه مرکزی و بزرگ اینتکس، به همراه با ضمانت نامه دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور

بین بگ بزرگسال با دستگیره حمل، از سری با کیفیت ترین و زیبا ترین بین بگ های تولیدی توسط برند اینتکس بوده که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است. این محصول دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد که در این بخش با رنگ قهوه ای آن آشنا خواهید شد. نسیمنگاه این محصول به صورت منعطف و گود طراحی شده که یکی از مهم ترین خصوصیت های آن گردش هوا می باشد و به همین خاطر به خوبی از تعریق بدن در حین استفاده، جلوگیری به عمل می آورد. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت و همچنین مواد تشکیل دهنده داخلی این بین بگ از یونولیت مخصوص خرد شده می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم آورده است. این انعطاف پذیری مهندسی شده باعث می شود که به خوبی محصول با بدن شما تطابق پیدا کرده و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل آورد. لازم به ذکر است که رویه این بین بگ کاملا قابل شست و شو و تعویض به همراه ساختار داخلی است. قابلیت تحمل وزن این بین بگ با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد برابر با 180 کیلو گرم بوده که تحمل وزن بالای این محصول با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد و جزوء استانداردهای برتر جهانی است. قابلیت تحمل وزن با مواد داخلی بدنه این محصول رابطه مستقیم داشته یعنی هرچه مواد داخلی مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، قابلیت تحمل وزن نیز افزایش پیدا می کند. بین بگ بزرگسال با دستگیره حمل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد. 

 نوع  خانگی، اداری
 طول 110 سانتی متر 
 عرض 110 سانتی متر 
 ارتفاع 120 سانتی متر 
 جنس بدنه پارچه مخملی
 تحمل وزن  180 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 مواد داخلی الیاف و یونولیت
 کد محصول MBL-0440

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...