بین بگ اینتکس

MBL-053

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اینتکس با رویه ای از جنس پارچه جیر و ساختار داخلی از جنس فوم مخصوص با قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرمی ، خرید اینترنتی و حضوری بین بگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت همراه با دو سال ضمانت نمایندگی اینتکس

بین بگ اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در پذیرایی ها و یا به عنوان صندلی در اتاق های خواب می باشد که با توجه به ساختاری که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست نمی دهد . این محصول به تازگی و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است که در همان ابتدای عرضه به بازارها به خوبی توانسته است جای خود را در میان خریداران باز کند . پارچه رویه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع جیر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . لازم به ذکر ات که رویه و همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول به طور کامل و توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . قابلیت تحمل وزن در این بین بگ بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی نیز پیروی می کند . همچنین این محصول دارای ضمانت دو سالهنمایندگی اینتکس نیز می باشد که خیال شما را پس از خرید هم راحت می کند .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...